Rivera megmagyarázta a döntését, hogy miért nem kezdett Newton

Az irányító Cam Newton nem kezdett a Panthers Seattle Seahawks elleni meccsén fegyelmi okokból. Az alábbiakban a vezetőedző Ron Rivera megjegyzéseit olvashatjátok a döntéssel kapcsolatban.

Miért nem kezdett az irányító Cam Newton: Megsértette az utazási öltözékre vonatkozó szabályokat. A döntés az volt, hogy úgy kezelem őt, mint az összes többi játékost a csapatban és ezért nem kezdett.

Kizárólag az ő döntése volt e: Igen, az én döntésem volt. Teljes mértékben az én döntésem volt. Azért hoztam ezt a döntést, mert ugyanúgy kezelem mindegyik játékost.

Ez csak egy egyszeri eset volt e: Igen.

Mikor döntötte el, hogy nem fog kezdeni Newton: Akkor hoztam meg a döntést, hogy nem fog kezdeni, miután a tudomásomra jutott a szabálysértés.

Mennyi időre tervezte, hogy leülteti Newton-t: Egy drive erejéig. Nem számítottam arra, hogy a drive csak egy játék lesz.

Arról, hogy milyen üzenete van annak, hogy a csapatkapitány megszegi a szabályokat: Nem megyek bele ilyenekbe. Hoztam egy döntést; a döntés pedig az volt, hogy mindenkit ugyanúgy kezelek.

Derek Anderson kezdett Newton helyén. A meccs első játékában dobott egy labdát, ami kipattant a fullback Mike Tolbert kezéből és a Seahawks linebacker-e, Mike Morgan kapta el azt.

Ez volt az első alkalom Newton hatéves NFL karrierje során, hogy nem volt kezdő egy meccsen egy sérüléstől eltérő okból. Newton a Carolina második támadó drive-jában lépett a pályára.

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu

Fotó: nflsocial.co.uk