Marty Hurney a Panthers ideiglenes general managere

Miután Dave Gettleman-t elküldték, a Panthers Marty Hurney-t nevezte ki ideiglenes general manager-nek.

Hurney korábban együtt dolgozott a Panthers csapatával, 1998-tól 2012-ig, 2002-ben kezdett el GM-ként tevékenykedni. 2003-ban a franchise az első alkalommal jutott el a Super Bow-ig és háromszor jutott be a rájátszásba ezen időszak alatt.

"Soha nem szüntettem meg a kapcsolatot a csapattal." mondta Hurney. "Sokféle perspektívával találkoztam és különböző módon néztem meg dolgokat. Azt hiszem, számos területen segíthetek ennek a csapatnak. Azt hiszem, felnőttem. És úgy érzem, hogy most felkészültebb vagyok és jobb munkát tudok végezni, mint az alatt a 12 éves időszak alatt, amikor legutóbb general manager voltam."

Tekintve, hogy nincs sok idő az edzőtábor kezdetéig, a tulajdonos / alapító Jerry Richardson azon döntése, hogy visszahozza Hurney-t ideiglenes GM-nek, jó döntésnek bizonyulhat a nehéz körülmények között.

Hurney jól ismeri a csapatot; nagyon jól. Hurney és Richardson szoros kapcsolatot tartott fenn az elválás után is, ami lehetővé tette ezt a kinevezést. Nézzük csak: Hurney volt az, aki a Carolina jelenlegi csapatkapitányait idehozta – az irányító Cam Newton, a linebacker Luke Kuechly, a linebacker Thomas Davis, a tight end Greg Olsen, a center Ryan Kalil és a defensive end Charles Johnson. 2011-ben pedig Ron Rivera-t nevezte ki vezetőedzőnek.

Az épület és a benne dolgozók ismerete segít abban, hogy gyorsan beilleszkedjen a hamarosan kezdődő 2017-es szezon előtt. A szokásos general manager-i feladatok elvégzése mellett Hurley segít a csapatnak megtalálni a következő gemeral manager-t is.

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu

Fotó: panthers.com