Johnny Manziel jelentkezett a 2014-es Draft-ra

Johnny Manziel_1Nagyon sok szurkoló álma teljesülhet majd május 8-án, mikor a 2014-es Draft első körét bonyolítják le. A szerdai napon megszületett a döntés a játékos részéről, méghozzá az, hogy részt kíván venni az NFL 2014-es játékosbörzéjén, így hivatalosan is véget ért a legtermékenyebb kétéves egyetemi pályafutás az irányító részéről. A Texas A&M csillaga elhagyja az Aggies-t, hogy szintet lépve újra bizonyítson.

Manziel egy levelet is írt a texags.com oldalra:

“Hosszú viták során a családommal, barátaimmal, csapattársaimmal és az edzőimmel úgy döntöttem, hogy jelentkezek a 2014-es NFL Draft-ra. Ez a döntés egyáltalán nem volt könnyű. Aki valaha is nézte a mérkőzéseinket a Kyle Field-en az pontosan tudja, hogy mit jelentett ott játszani nekem szombatról-szombatra, milyen légkör volt ott. El sem tudom mondani, hogy mennyire hálás vagyok azért a támogatásért, amit az iskolától, csapattársaktól és az edzőktől kaptam az elmúlt két év során. Csapattársaim soha nem kételkedtek az értékeimben és a szurkolók mindig kitartottak, igazi 12. ember voltak és ez nem mítosz. Bárki, aki valamikor játszott a Texas A&M -nél az pontosan tudja, hogy ez egy igazi szenvedély.

Ígérem, hogy mindig Aggie leszek. Mindig igyekezni fogok, hogy büszkék legyetek rám az NFL -ben, úgy mint ahogy azok voltatok rám a Texas A&M -ben. Nagyon sok emléket fogok magammal vinni nagy győzelmek, meglepő fordítások, Bowl győzelmek, de én mégis inkább a meccsek után közös ünneplést élveztem a legjobban, mikor karöltve ugráltunk és énekeltük az alma mater-t és erősítettük az Aggies szellemét. Sajnálom, hogy nem tudtam Nemzeti bajnokságot nyerni, de biztosíthatlak titeket ez hamarosan eljön a Texas A&M számára, mert Sumlin edző és a játékosok tehetségesek. Ha ez megvalósul én itt leszek veletek és szurkolni, ünnepelni fogok. Talán még hangosabban.

Köszönöm a főiskolai éveimet. Az arcok, a barátok a rajongók mind szívembe zárom, fontos részei az életemnek. Gig ‘em Aggies! Mindig szeretni foglak titeket.”

Johnny Manziel azzal, hogy jelentkezett a Draft-ra komoly fejtörést okozott a Texas A&M vezetőedzőjének, de Sumlin így is elismerően nyilatkozott a játékosáról.

“Edzői pályafutásom alatt talán Johnny a legizgalmasabb footballista akit valaha láttam. Nagyra értékeljük mindazt, amit a Texas A&M -ért és az Aggies footballcsapatáért tett és csak a legjobbakat kívánom neki.”

A Vikings rajongók körében nagyon sokan meg vannak arról győződve, hogy ő lenne az az irányító, aki végre meg tudná valósítani a franchise irányító személyét. Ez talán hamarosan ki is derül. Addig is:

Johnny Football Vikings játékosként


bejegyzesvikingsbanner2.jpg

Forrás:

Minnesota Vikings Hungary

vikingscountry.wordpress.com