Korábbi profi baseball játékost választott a Panthers a hatodik körben

Csaknem két évvel azután, hogy kiválasztották a Major League Baseball Draft-on, Tyler Gaffney-t kiválasztották az NFL Draft-on is. A Carolina Panthers bízik abban, hogy a produktív Stanford running back telitalálat lesz, miután draftolták őt a hatodik fordulóban. A Pittsburgh Pirates által a 2012-es 24. fordulóban választott Gaffney profi baseball játékos volt egy évig, és jól is játszott. De Gaffney nem találta meg a számítását a baseball-ban, és visszatérve 1709 yardot és 21 TD-t futott tavaly.

"Kaptam egy lehetőséget, hogy a Pirates csapatában játszhattam. Ez a lehetőség természetesen nem jön mindenki számára, ez egy olyan dolog, amit nem szeretnék soha elfelejteni." mondta Gaffney. "Az év vége felé rájöttem, hogy a foci a szerelmem, ez az, amit nem tudok magam mögött hagyni. Rájöttem, szerettem a focit. Rájöttem, ez az, amit akarok csinálni. Nem tudom elképzelni, hogy ne focizzak."

A Carolina rendelkezik bevált futókkal DeAngelo Williams és Jonathan Stewart személyében, de Dave Gettleman hű maradt a szavához, és draftolta a rendelkezésre álló legjobb játékost a Panthers harmadik és egyben utolsó választásánál a Draft harmadik és egyben utolsó napján.

"Úgy éreztük, egészében nézve, hogy Tyler Gaffney a legjobban illeszkedő játékos a csapatba," mondta Gettleman. "Nyilvánvaló, hogy készülni kell DeAngelo és Jonathan Stewart pótlására, és Tyler Gaffney 330 alkalommal futott tavaly, és szerzett 21 touchdownt. Egy igazi minőségi végzős a Stanford egyetemen. Ő az a fajta downhill runner, ami tetszik nekünk, a másik dolog, ami nagyon jól megy neki, az az, hogy ő egy nagyon jó blitz felvevő srác."

"Tudom, hogy itt van DeAngelo Williams, egy all-star játékos, és stabil running back, és izgatott vagyok, hogy része lehetek ennek a csapatnak. Ez az én szerelmem. Ez az, amit akarok. Ezért jöttem vissza - a lehetőségért, hogy az a sportot játsszam, amit szeretek. Örülök, hogy a Carolina Panthers megadta nekem ezt a lehetőséget." mondta Gaffney.

panthers_facebook.jpg

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu