Mike Evans készen áll a júliusi edzőtáborra

Május 20-án a mini-camp alatt, idei első körös választottunk Mike Evans kisebb térd sérülést szenvedett. Térdszalag húzódása miatt ezután csak limitáltan vehetett részt a további programban. De jó hír, a júliusi edzőtáborra már teljes értékű lesz.

A játékos mostani állapotáról így nyilatkozott:

“Fizikailag még nem vagyok top formában, de visszatérhetek a játékba. Ami a sérülést illeti teljesen jól érzem magam. Viszont súlyt kell leadnom. A versenysúlyomhoz képest most nehéz vagyok. De csináltam az előírt  edzéseket, rendben leszek.”

Fiatal játékosunk nyilatkozott arról is milyen az átmenet az egyetemről Jeff Tedford az NFL megpróbáltatásaira készülő támadósorába.

“Ez sokkal több, mint az egyetemen volt, de rájöttem a nyitjára. Kezdem megérteni pl. a különböző blitz formulák elleni játékot. Elég bonyolult, nem könnyű feladat, de nem is olyan rossz.”

Én csak remélni tudom, hogy az a súly dolog nem fog kihatni a felkészülésére. Fiatal még, odafigyeléssel ezt kordában lehet tartani. Az már más kérdés, mi lesz ha Evans bekarcolja a harmadik ikszet. Onnantól már nehezebben megy a súly elleni küzdelem.

bucsbejegyzesbanner_1.jpg

Forrás:

Bucs Blog

buccaneershun.wordpress.com