Newton hálás a támogatásért

Egy mosolygós és láthatóan sértetlen Cam Newton állt a pódiumon és beszélt a médiával csütörtök délután a Bank of America Stadium-ban.

Örült, hogy ott lehetett.

Pár nappal ezelőtt Newton kivonszolta magát az autójából a Church Street és a Hill Street kereszteződésében és hitetlenkedve mosolygott. De nem tudott beszélni.

"Nem igazán tudtam beszélni utána, mert sokkot kaptam." mondta Newton. "Kimásztam az autóból, és nem tudtam abbahagyni a mosolygást. Szerencsés vagyok, hogy élve jöttem ki onnan."

Newton megnézte a roncsot, és nem tudta összerakni a képet. Nem tudta elhinni, hogy életben maradt.

"A könyvemben egy meg egy mindig egyenlő kettővel." mondta Newton. "Megnéztem az autót, és nézem ezt a balesetet és arra gondolok "Haver, egy meg egy nem egyenlő kettő." Valakinek halottnak kellene lennie."

Miután az adrenalinszintje lecsökkent, Newton már érezte a fájdalmat a hátában. A Carolinas Medical Center-ben kettős csigolya-harántnyúlvány törést diagnosztizáltak nála. Az éjszakát a kórházban töltötte és a következő nap engedték el.

Newton visszatért Bank of America Stadium-ba csütörtökön a kezelésre, és később csatlakozott a csapattal az értekezleten. A vezetőedző Ron Rivera azt mondta, nem tudja, hogy Newton mikor tér vissza az edzésekhez, és ez nem olyasmi, amire az edző vagy az irányító összpontosítana most.

"Jövök, amikor jövök - kit érdekel? Ez nem olyan dolog, ami miatt aggódom most. Csak hálás vagyok, hogy levegőt vesz a tüdőm." mondta Newton. A sport nem minden. Ez egy pillanat alatt elmúlhat, megtanultam első kézből."

Newton azt is megtudta, hogy hány ember van a Panthers öltözőjében és szerte az országban, akik törődnek vele.

Megköszönte a rajongók és NFL társak támogatását a közösségi médiában.

"Nagyon köszönök mindent." mondta. "Ez az, ami tartotta bennem a lelket."

És most a legjobb tudása szerint fogja támogatni a csapattársait, amikor vendégül látják a Tampa Bay Buccaneers-t vasárnap.

"Alig várom, hogy lássam a Bank of America-t, ami felvillanyoz, ahogy az egész évben." mondta Newton. "Támogatom DA-t (Derek Anderson) 100 százalékban. Alig várom, hogy lássam ezeket a srácokat játszani. Én leszek a legnagyobb támogatójuk."

panthers_facebook.jpg

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu