JPP-re újabb műtét vár a szezon után

Ahogyan láthattuk a képeken, Jason Pierre-Paul jobb keze még közel sincs 100%-os állapotban és a mérkőzéseken egy elég komoly kötésben kell játszania. Ez a produkcióján is látszik, gyakorlatilag fél kézzel kell játszania, de így is komoly nyomást tud kifejteni az ellenfél irányítójára. A beavatkozás után viszont valószínűleg egy speciális kesztyű is elég lesz majd a pályára lépéséhez.

Játékosunk elveszítette a teljes mutatóujját, illetve középső valamint hüvelykujjának egy részét. Középső ujja olyan szinten be van még dagadva, hogy nem tudja behajlítani, így nem is tudja átkarolni az ellenfél támadót. Ez látható a filmeken is. A 10. héten a defensive end megpróbált kesztyűben játszani, de egy drive-on át bírta. Egy másik komoly kérdés, hogy a szezon végeztével korlátlan státuszú szabadügynök lesz, így maradása sem biztos. Persze egyértelmű, hogy vissza szeretne térni.

"Adtak nekem egy második esélyt, pedig nem voltak erre kötelezve. Emiatt nagyon hálás vagyok, de azt hiszem tudják is milyen kaliberű játékost kaptak vissza. Nem biztos, hogy sokan vissza tudtak volna térni és úgy játszani ahogy játszom." -kezdte JPP.

Mikor azt kérdezték lehetne-e őt helyettesíteni mostani csapattársai közül azt válaszolta nem. Van is benne valami, mióta visszatért kicsit jobb lett a pass rush és Robert Ayers is élvezi az ő jelenlétét. Ugyanakkor azt is érzi, hogy tartozik valamivel a Giants-nek:

"Nem jutottunk idén rájátszásba és ez félig az én hibám is. Ha az elejétől bevethető vagyok talán több meccset nyerünk."

Végül pedig a következőkkel zárta a mondandóját:

"A csapatnak pass rusherre van szüksége és ez az amiben én segíteni tudok. Az hogy itt vagyok már önmagában sokat számít. Kihagyhattam volna az évet és mehettem volna rehabilitációra, de inkább visszatértem és játszottam. A kezem egyelőre meggátol pár dologban, de ez változni fog. A valóságban nem is kellene itt lennem, úgyhogy alapból nyertesnek érzem magam."

bejegyzesgiantsbanner.jpg

Forrás:

Magyar New York Giants Blog

giantsfootball.blog.hu