Ron Rivera igazodik a változásokhoz, amit az új szerep jelent

Amint az az elmúlt napokban világossá vált, a vezetőedző Ron Rivera mindig is nagyon érdekelt a Panthers védelmében. De a szerdai edzésen - az elsőn, amióta bejelentette, hogy átveszi a védelemben a játékhívásokat - szokatlanul érezte magát.

"Más volt. Egy kicsit izgultam." mondta Rivera. "A játékosok azt akarták, hogy egy kicsit többet fussak, de megvan a saját tempóm és ezt meg kell érteniük. Nem vagyok olyan fürge, mint régen."

Rivera és az elsőéves defensive koordinátora, Eric Washington együtt dolgozza ki a vasárnapi, Browns elleni gameplan-t, de gyakorlatilag Rivera koordinálja a védekezést.

Washington feladata a front seven irányítása és Rivera azt mondta, hogy ő maga pedig több időt fog tölteni a secondary-vel és pontosan ez történt szerdán.

"Körbe-körbe jártam az edzésen az egyik oldalról a másikra." mondta Rivera. "A legtöbb esetben a pálya egyik oldalán maradtam és a defensive back-ekkel dolgoztam, ma rengeteg volt ott a munka."

Az edzés rutin egyértelműen különbözik Rivera számára az új szerepében.

A meccsnapi procedúra során is van néhány új feladata Rivera-nak, aki több időt fordít a védelemmel történő kommunikációra, amikor megvitatják, hogy mi történt az előző drive-ban. Rivera ezt is megtapasztalta már, amikor átvette a játékhívást a múlt heti, Buccaneers elleni meccsen.

Rivera a saját egyedi kézjegyét hozta a védelembe a Bucs ellen, meglepve a védelem tagjait egy olyan játékkal, amely nem volt része az eredeti game plan-nek.

"Volt egy hívás, amit nem gyakoroltunk egész héten, mégis azt hívták, mi meg csak néztünk, "Whoa". Aztán mondták is nekünk, hogy ő hívta a játékot, ami szerintem egy nulla yardos játék volt." mondta Reid, aki hozzátette, hogy ő csinálta meg a szerelést. "Tudtuk, hogy valami megváltozott, amikor ez megtörtént."

A Panthers reméli, hogy az a játék és a védelem negyedik negyedben mutatott játéka, amikor négy egymást követő punt-ra kényszerítették az ellenfelet, a Rivera bevonásával járó dolgok egyik jele.

"Mindig ott ült az értekezleten, csak egy kicsit hangosabb lett az utóbbi időben, ami szerintem hasznos lehet." mondta Reid. "Meglátjuk, mi lesz."

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu