Pierre Garcon a Redskinshez szerződött

Pierre Garcon a Facebook és a Twitter oldalán bejelentette, hogy a Washington Redskins csapatához szerződik. Garcon négy évig játszott az Indianapolis Colst csapatában. Lejárt a szerződése, így hivatalosan nem a nagytakarítás részét képzi. UFA játékos volt, így szabadon tárgyalhatott más csapattal. A Colts nem kap érte kompenzációt. Négy év alatt 2.519 elkapott yardot és 16 touchdownt szerzett.

A Facebookra írt bejegyzésért kattints a továbbra!

"I wanted you all to hear it from me 1st before u saw it on the news... I will be signing with the Washington Redskins and I'm very excited about the opportunity in front of me.

I want to thank all Colts fans from the bottom of my heart for all the love and support you've shown me the past 4 years and I hope that at some level u will still follow my career, as I will continue to share my life with you on here..."