Az egész szezonra kiesett Fred Davis

A tegnap esti New York Giants elen 27-23-ra elvesztett mérkőzésen megsérült a Washington Redskins tight endje Fred Davis és véget is számára az idei szezon. Davis a mérkőzés első negyedében szenvedett Achilles sérülést. A sérülés az endzoneban, igen szerencsétlen körülmények közt történt, mert nem ért hozzá a védő csak egyszerűen rosszul fordult.

Davis kiesése nagy csapás a Redskins számára hiszen a csapat legeredményesebb elkapójáról beszélünk. 23 elkapásból 312 yardot szerzett a mérkőzés kezdetéig. Helyére Logan Paulsen állt be aki 4 elkapással és 76 elkapott yarddal zárta a mérkőzést.

"Nem tudtam, hogy mi történik. Ilyet még soha sem tapasztaltam. Nem tudtam sétálni és rögtön tudtam, hogy valami baj van. Futottam a saját utamat és leragadt mindkét lábam." - nyilatkozta Fred Davis.

(nfl.com, Fotó: usatoday.com)