Felton jól érzi magát a Vikings-nál

Jerome Felton nemrég elmondta örül annak, hogy itt lehet, mert megváltozott az élete. Néhány napja a Vikings tavaly sztárrá vált fullback-je köszönetet mondott a csapatnak, mert megváltoztatta az életét. Jerome Felton tavaly, a holtidényben csatlakozott csapatunkhoz, de sajnos nem indult jól itteni kalandja. Nemsokkal szerződtetése után ittasan vezetett, így letartóztatták. Egyes hírek szerint közel volt ahhoz, hogy elküldjük, de így utólag belegondolva hálát adhatunk a vezetőknek, hogy adtak neki még egy esélyt.

Ezt Felton maximálisan meghálálta. Már az előszezon mérkőzéseken is nagyszerűen játszott, de amit a szezonban csinált, az tette naggyá az elmúlt idényben. Nem kis szerepet vállalt abban, hogy Peterson 2096 yardot tudjon futni az alapszakasz során.

Jerome Felton elmondta, hogy a Vikings megváltoztatta karrierjét és talán az életét is.

“Szeretem a focit, de a Vikings előtti négy évem nagyon durva volt. A Lions-nál nem jött be a számításom, majd később a Colts és a Panthers csapatában sem sikerült oda eljutnom ahova szerettem volna. Szabadügynök voltam tavaly és kaptam egy lehetőséget a Minnesota csapatától. Sajnálatos módon nem úgy indult közös időszakunk, mint szerettem volna, mert volt egy afférom, amiért szeretnék elnézést kérni. Most azonban úgy érzem, hogy teljesen megváltoztam.” – mondta el Felton.

A Vikings FB-je tavaly minden meccsen pályára lépett és bár blokkoló embernek van igazolva előfordult olyan is, hogy labdát kapott. Igaz nem futásból sikerült neki yardokat termelnie, de 3 szép elkapásával 35 yardot hozott a tavalyi idényben. Ez nem sok, sőt rettentő kevés lenne, ha egy elkapóról beszélnénk, de Felton FB és tőle szép eredmény.

“Korábbi csapataimnál és az első időszakban itt is sokat stresszeltem, mert nagyon akartam bizonyítani. Szerencsére az edzők bíztak bennem és sok játéklehetőséget kaptam és visszanézve az elmúlt idényre sok pozitív visszajelzést kaptam.” 

Nem csak biztatást és pozitív megerősítést, de egy hároméves szerződést is kapott csapatunktól, mert meggyőző teljesítménye a szabadügynöki piac egyik legfelkapottabb játékosává emelte őt, de sikerült megállapodásra jutnunk vele.

“Szeretném idény is folytatni a remek játékot és minél jobb eredményeket elérni a csapattal.”  - fejezte be mondandóját Jerome Felton.

Tényleg nem indult jól itteni karrierje, de már meghatározó alakja támadósorunknak.

bejegyzesvikingsbanner2.jpg

Forrás:

Minnesota Vikings Hungary

vikingscountry.wordpress.com