Eli Peytonról

Az ígéretek alapján jöjjön a New York Giants irányítójának nyilatkozata is.

Mik a gondolataid most, hogy Peytonnal találkozol?

Nagy mérkőzés előtt állunk, hiszen 0-1 a mérlegünk és nagy szükségünk van a győzelemre. A héten a felkészülés alatt nyugtalan voltam a Denver védelme miatt. Egy jó taktikát próbálunk kitalálni, aztán megpróbálunk okosan játszani, touchdownokat szerezni és nyerni. Elég jól ismerem az irányítójukat (haha...), jó a támadó alakulatuk, sok pontot szereztek múlt héten, így ésszel kell játszanunk, nekem pedig mindent meg kell tennem a győzelemért.

Volt családi beszélgetés a sorsolással kapcsolatban?
Nem, egyáltalán nem. Tudtuk, hogy játszani fogunk egymás ellen. Csak néhány hónapja tudjuk a mérkőzés pontos időpontját és csak tippelhettünk, hogy korai összecsapás lesz. Reméltem hogy nem az első fordulóban találkozunk, hiszen akkor 3 hónapig nem tudtunk volna erről beszélni szemben a mostani 1 héttel. De komolyra fordítva a szót nem dumáltunk túl sokat róla. Lesz egy mérkőzésünk amit le kell játszani. Jó lesz egymással találkozni előtte és utána, de ezen kívül ez csak egy meccs lesz.

Több nyugtalanságot okoz ez?
Nem. Ez egy jó dolog, hiszen nem sűrűn találkozol a bátyáddal az oldalvonal mellett. Ezek azok a pillanatok, amelyekre hosszú ideig emlékezni fogunk. Remélem ha később felelevenítenem majd ezeket az összecsapásokat lesz legalább egy győzelmem.

Gondoltál már rá mennyire ritka ha két testvér találkozik az NFL-ben?
Igen, gondoltam már rá. Nagyon hálás vagyok, hogy a profik között játszhatok, hiszen mindössze 32 irányító játszhat, amiből az egyik a bátyám. Tudom hogy ez ritka, de nem tudom hogyan jött össze. Szerintem a szüleink sem tudják hogyan lettünk mindketten profik. Egyszerűen csak így alakult és szerintem Peyton is hasonlóan érez mint én.

Peyton 2011-es nyaksérülésekor gondoltál rá, hogy többször nem mérkőztök meg egymás ellen?
Reménykedtem benne, hogy Peyton újra játszani fog, szurkoltam neki és mindent megtettem amit tudtam mikor még nem volt biztos hogy visszatérhet-e, illetve ha igen akkor mikor. Ekkor a legtöbbször rá gondoltam és arra, hogy milyen szerencsés vagyok, hogy a pályán lehetek. Nem tudhatod mikor kell abbahagynod a játékot és addig minden pillanatát ki kell élvezned.

Nagy nyomás van rajtad amiatt, hogy vereség esetén 0-3-mal állhatsz Peyton ellen?
Nem, jelenleg egy vereséggel állunk idén és ez az ami fontos. Győzelmet kell szereznünk csapatunkkal. A második mérkőzés következik, javulnunk kell. A középpontban most ez az összecsapás van és nyernünk kell céljaink eléréséhez.

Megalázva fogod érezni magad, ha az egyik védőjátékos elkapja a bátyád?
Nem. A védelmemnek fogok szurkolni és azt szeretném ha jól végeznék a munkájukat. Nem azt fogom figyelni, hogy Peyton mit csinál, hanem a defense-nek fogok szurkolni, akik remélhetőleg sokszor megállítják az ellenfelet és több turnovert is szereznek.

Milyen volt nézni a múlt heti csütörtöki mérkőzést?
Remek játékot produkált Peyton és több jó átadása is volt. Élveztem a mérkőzést, régóta figyelem a testvérem. Azt hiszem hatodikos korában kezdett el játszani. Szeretem őt nézni, hiszen egy jó irányító és magas színvonalon játszik.

Már játszottál Peyton előtt. Tudsz hasznosítani valamit ebből a tapasztalatból?
Igen. Jó látni a testvéred, ha a Himnuszt játsszák, körbenézel és látod őt, majd odabiccentessz. Vagy pedig találkoztok a mérkőzés előtt, esetleg a pénzfeldobáskor. Ilyenkor jövünk rá mennyire jó az, hogy mindketten ilyen magas szinten játszunk. Hálásak vagyunk, hogy idáig eljutottunk és mindenben támogatjuk egymást, amiben csak tudjuk. Ugyanakkor ez csak egy játék és ki kell mennünk elvégezni a feladatunkat.

Versenyeztetek egymással gyerekkorotokban?
Nem. Nem, mert 5 évvel idősebb nálam. Mikor egyetemre ment 18 éves korában én csak 13 voltam. Néha kosaraztunk, most pedig golfozunk. Kis mértékben rivalizálunk, de inkább élvezzük egymás társaságát. Segítjük egymást, együtt edzünk az offseasonban, ha ugyanazzal a csapattal játszunk elemezzük őket stb. Inkább egymás segítése a jellemző a rivalizálás helyett.

bejegyzesgiantsbanner.jpg

Forrás:

Magyar New York Giants Blog

giantsfootball.blog.hu