A Vikings első körös játékosainak sajtótájékoztatója

A pénteki napon helyi iő szerint délután 4 órakor a Minnesota Vikings központjában a sajtónak is bemutatták a DRAFT első körében kiválasztott játékosokat. Anthony Barr és Teddy Bridgewater is válaszolt a kérdésekre.

Először Rick Spielman a Vikings general managere lépett a pódiumhoz.

“Ez a két első körös választás még csak a kezdet.”

Ezután a Vikings vezetőedzője Mike Zimmer fogott bele a beszédbe:

“Ez egy nagyszerű nap volt mindannyiunk számára. Spielman hihetetlen nagy munkát végzett. Barr és Bridgewater mind jók, így kell kinézniük az NFL játékosoknak. Folytatnunk kell a jó játékosok megszerzését a versenytársakkal szemben. Barr és Bridgewater mind remek emberek.”

Az új játékosok közül először Anthony Barr lépett fel a színpadra:

“Én csak nagyon izgatott és nagyon boldog vagyok, hogy Minnesota Vikings játékos lehetek. Alig várom már, hogy elkezdhessem a munkát. Először is szeretném megköszönni a Wilf családnak. Spielman-nek és az edző Zimmer-nek, hogy megadták nekem a lehetőséget. Néhány évvel ezelőtt nem tudtam volna elképzelni, hogy itt fogok állni szóval szeretnék köszönetet mondani a UCLA edzőinek és a csapattársaimnak is.

Nagyon magabiztos vagyok a saját képességeimet illetően és egy remek edzői stáb áll mögöttem, akikkel a maximumot hozhatom ki magamból. A tegnapi egy őrült nap volt. Csak bámultam a telefonomat és vártam, hogy valaki hívjon. Örült 24 óra. Nem is lehetnék boldogabb. Én egy nagyon részletes játékos vagyok és Zimmer is nagyon részletes edző, alig várom már, hogy vele dogozhassak.

Szeretném azt hinni, hogy egy intelligens ember vagyok, aki megérti a football-t, mint játékot. Nem hiszem, hogy tudnék megint a támadósorban szerepelni, azok a napok már mögöttem vannak.”

Barr után Teddy Bridgewater válaszolt pár kérdésre:

“Nagyon izgatott vagyok, hogy megkaptam ezt a munkát. Köszönöm a Wilf családnak, Spielman-nek, Norv és Scott Turner-nek, hogy hittek bennem. Úgy érzem képes leszek arra, hogy vezető legyek. Az elmúlt 24 óra megkönnyebbülés volt. Minden kemény munka kifizetődött. Most el lehet kezdeni a még keményebb munkát.

Úgy hiszem, hogy Norv és Scott Turner nagy edzők, ők támadó géniuszok. Úgy érzem még mindig van mit javítani és tanulni, az én gondolkodásmódom az, hogy továbbra is diák maradtam a játékban. Az elvárások azok, hogy magas szinten versenyezzek és vezessem a csapatot. Ha meg tudom mutatni, hogy én vagyok a legjobb srác a rosteren, akkor az edzők is látják, hogy ez a legjobb döntés.

Fogalmam sem volt róla, hogy rendellenes a szívritmusom, de az eredmények érkezése után megnyugodtam, hogy miden rendben és most már készen állok.

Ez itt egy szerethető családi légkör, amely képes létrehozni a kapcsolatot játékos, edző és tulajdonos között. 

Mikor megérkeztem a University of Louisville-re kesztyűben kezdtem el a játékot és úgy vélem, hogy továbbra is kesztyűben fogok játszani.”

Mindkét srác teljesen szimpatikus a viselkedésük és beszédük alapján. Nagyon jó ha egy játékos nincs elszállva magától, ez fontos, mert így arra tud koncentrálni amire kell. 

Barr boldog volt, hogy találkozott tavalyi csapattársával Jeff Locke-al, aki egy éve még a UCLA-ben punterkedett.

Forrás:.

Minnesota Vikings Hungary

vikingscountry.wordpress.com