A Panthers leigazolta a defensive tackle Cole-t

A defensive tackle Colin Cole, akik sikeresen tért vissza egy kétéves kihagyás után az NFL-be, hogy segítse a Carolina védelmét az elmúlt két szezonban, aláírt egy egyéves szerződést, továbbra is a Panthers csapatát erősíti.

Cole korlátlan szabad ügynök lett volna, amikor az új bajnoki év megkezdődik március 10.-én.

"Nehéz munkát kapni és megtartani azt ebben a szakmában. Annyira boldog vagyok, hogy részese lehetek ennek a szervezetnek és ennek a közösségnek. Ez egy áldás." mondta Cole. "Én vagyok a legidősebb játékos a csapatban, és boldog vagyok, hogy képes vagyok folytatni a karrieremet. Ez egy hosszú út, de amíg engednek játszani, én továbbra is játszani fogok."

Cole 2003-ban volt újonc, és a 35. életévét tölti ezen a nyáron, de ezek a számok egy kicsit megtévesztőek, mert kihagyott két évet 2011-ben és 2012-ben. Hírhedt volt a futás ellen a Green Bay Packers csapatában, majd a Seattle Seahawks-hoz igazolt, de súlyos boka sérülése miatt ismét ligán kívülre került, mielőtt a Panthers adott neki még egy esélyt két évvel ezelőtt. Cole azóta 31 meccsen játszott, 23 alkalommal kezdőként, összesen 45 tackle-t szerezve.

"Jól érzem magam." mondta Cole, aki boka sérülést szenvedett a Panthers Seattle elleni veresége során, az NFC Divisional Playoff körében, amiből már felépült. "Boldog vagyok, hogy lehetőséget kapok tovább játszani ebben a védelemben, különösen ha figyelembe vesszük, hogy milyen messze jutottunk, és hogyan játszottunk a Super Bowl védője ellen. "Ez a védelem képes tovább emelni a lécet, különösen a fiatal tehetségekkel, akik beépültek tavaly és a csoporttal, amelynek része vagyok elöl."

Cole már felbecsülhetetlen része annak a defensive tackle-rotációnak, amelynek tagja a 2013-as draft választás Star Lotulelei és Kawann Short, valamint a veterán Dwan Edwards, aki korlátlan szabadügynökké válhat a jövő héten.

Tavaly a Carolina a két Cole-t és Edwards-ot egy egyéves szerződéssel hívta vissza, miután korlátlan szabadügynökké váltak.

 

panthers_facebook.jpg

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu

Fotó: espn.go.com