Dotson a holdoutról

Az egyetlen eddig izgalmasabbnak mondható eseményt a Bucs holtszezonjában a jobb oldali tackle, Demar Dotson szolgáltatta, aki nem volt hajlandó részt venni az OTA-n, amíg nem kap új szerződést, és a tegnap kezdődő edzőtábor kihagyásával is fenyegetőzött.

Végül hirtelen megváltoztatta nézőpontját, és a tegnapi napon már felfedezhető volt a Bucs mini táborozásán. Ez ugye kötelező program, és a csapat akár bírságot is szabhatott volna ki a játékosra, amennyiben kihagyja azt. Dotsont pedig az edzést követően a média munkatársai is mikrofonvégre kapták, és azt is megtudhattuk tőle, hogy jelenléte valóban ennyire prózaian egyszerű. Simán nem akart veszíteni majd 100,000 dollárt.

“Nem szeretnék elveszíteni semennyi pénzt. Ez majd 100,000 dollár. Kaptam néhány jó tanácsot – Nem akarod elveszíteni azt a pénzt. Meg szeretném tartani a pénzem. És ez volt az egyetlen módja, hogy leüljenek velem tárgyalni az elkövetkezendő hat hétben, ha részt veszek az edzőtáborban.”

“Remélem, hogy a velem folytatott tárgyalások így nem fognak elmaradni. Szóval azt hiszem ez volt a legjobb lépés amit tehettem.”

Annak ellenére pedig, hogy Dotson szívfájdalom nélkül kihagyta volna a felkészülés ezen szakaszát, állítólag rosszul érezte magát csapattársai miatt.

“Nehéz volt, mert a többiek itt dolgoztak minden nap, és én nem voltam itt. Rosszul éreztem magam e miatt, majdnem olyan volt, mintha elhagytam volna a csapatot. De szeretném ezt a dolgot magam mögött hagyni, és győzelemhez segíteni a csapatot.”

Megkérdezték arról is, hogy társai a támadófalban mit szóltak a holdouthoz:

“Nem beszéltünk róla sokat, azt hiszem értik. Legalábbis remélem. Tudom, hogy tudják, hogy ez csak üzlet.”

bucsbejegyzesbanner_1.jpg

Forrás:

Bucs Blog

buccaneershun.wordpress.com