Patrick Murray interjú

Rúgó játékosainkról kevés szó szokott esni, még itt a mi fórumunkon is. Most egy a holtszezon kezdetén készült interjúból megismerhettek egy igazi tökös ír származású srácot, Patrick Murray-t.

– Amikor draftolatlan szabadügynök lettél, hogyan készültél az esetleges lehetőségre?

Murray: A Fordham Egyetemen gyakoroltam barátommal Greg Wilson-nal, aki a Broncos-t is megjárta. Tényleg sokat tudott segíteni abban, hogy mi szükséges az edzőtáborba kerüléshez. Aztán miután hazamentem New Jersey-be, újra gyakoroltam. Egyszerű ember vagyok, nem szeretem túlbonyolítani a dolgokat. Szeretek a gyökereimnél lenni, ahol minden elkezdődött. Én csak gyakoroltam tovább.

-A 2014-es edzőtáborban egy bevált kicker (Connor Barth) mellé kerültél. Mi történt ott?

Murray: Sok mókás dolog történt az edzőtáborban. Nem voltam ideges. Nem így álltam hozzá, mert szükségem volt erre a hihetetlen dologra. Elmentem és jól éreztem magam minden egyes nap. Tudtam milyen munkát végeztem és hogy az elég Smith mesternek és jason Licht-nek, hogy lássák a csapat segítségére tudok lenni.

– Miután megszerezted a posztot?

Murray: Hihetetlen volt. Apám volt az első, akit hívtam. Ő már a kiságyamban is edzett engem. Különleges dolog volt megosztani vele a pillanatot. S az is, amikor édesanyámmal osztottam meg, aki nagyon sokat tett értem. A futballista tudja, hogy nem tartana itt, ha édesanyja nem főz rá, nem fuvarozza ahová éppen kell. Ezért nagyon különleges ez a pillanat.

-Eltelt egy szezon. Elérted, amit szerettél volna?

Murray: Nem. Nem nyújtottam 100%-ot. Nem vagyok önelégült típus. Jó volt, de van egy csomó javítanivaló . Javulni akarok minden évben!

– Mik a tervek a holtszezonban?

Murray: Visszatérek az edzőterembe. Éhes vagyok. Akár a csapat. Tudom, hogy a többi csapattársam is ezt teszi, hogy testük és elméjük a legjobb állapotban legyen a következő szezonra. Minden tőlem telhetőt megteszek, hogy a segíthessek a csapatnak.

– Mi a cél?

Murray: Megnyerni a Super Bowl-t! Ez az egyetlen cél. Csapatban játszom, szóval a cél egyértelműen a Super Bowl.

-Mely kitüntetésedre vagy a legbüszkébb?

Murray: A New York Állami Kelta Atlétikai Szövetség díjára, amit a 18 év alatti kelta foci bajnokság megnyeréséért kaptam.

– Kelta futball?

Murray: Ez Írország nemzeti sportja. A pálya 150 yard hosszú és 75 yard széles. Tizenöt a tizenöt ellen játsszák. Minden negyedik lépésnél a labdába kell rúgni és a hálóba kell juttatni a labdát három pontért. Ez full-kontakt sport védőfelszerelés nélkül. Apám két nagybátyja is válogatott játékos Írországban. E nélkül biztosan nem lennék kicker. Itt kaptam meg az alapokat.

– Ha három embert elvihetnél vacsorázni, kik lennének azok?

Murray: Az már elhunyt nagyapámat. Aztán Henrik Larson-t, aki a kedvenc soccer játékosom. És persze Adam Vinatieri-t. Vele melyik kicker ne vacsorázna szívesen?

– Kedvenc film?

Murray: Shooter

– Kedvenc tv sorozat?

Murray: Talán a Family Guy.

– Kedvenc étel?

Murray: A pizza. A New York pizza. Azzal semmi nem tud versenyezni.

-Ha nem az amerikai foci, akkor…

Murray: Valószínűleg Írországban játszanék kelta focit.

-Zene?

Murray: Country, ír zene. Az edzőteremben egy kis rock.

– Leghosszabb mezőnygól?

Murray: Egy 70 yardos volt a leghosszabb.

– Példakép?

Murray: Adam Vinatieri. Nagyszerű ember. Minden nap olyanná akarok válni, mint ő.

– Ki volt legviccesebb Bucs csapattárs?

Murray: Talán Cameron Brate. Ő volt a szobatársam. Okos fickó, a Harvard-ra járt. Ezért úgy gondolnád, hogy nem tipikusan egy vicces srác, pedig az.

Kedves Patrick! További sok sikert a Bucs mezében! És! Ha lehetne, egy olyan 70 yardosat mi is szívesen látnánk, akár már jövőre!

bucsbejegyzesbanner_1.jpg

Forrás:

Bucs Blog

buccaneershun.wordpress.com