Charles Johnson egyéves szerződéssel tért vissza a Panthers-hez

Hat napig Charles Johnson egy defensive end volt csapat nélkül.

Kilenc szezont töltött a Panthers-ben, majd távozott. Több csapat ajánlatát is meghallgatta és ellátogatott a Giants valamint a Buccaneers csapatához is.

"Nehézkes volt, furcsa, új. Egy tapasztalat." mondta Johnson. "Egész idő alatt mindenki azt kérdezte: "Elmész? Nem mész el? Csak hátradőltem, figyeltem mindenkit és a szórakoztató dolgokra figyeltem."

Johnson végig tudta, nagyon valószínű, hogy visszatér Carolina-ba, a csapathoz, amely a harmadik fordulóban draftolta a 2007-es drafton."Beszéltem (a general manager) Dave Gettleman-nel és Ron Rivera-val arról, hogy mit akarok csinálni, és én már akkor tudtam." mondta.

"De ki kellett próbálnom más helyzetekben magam és átmenni a folyamaton."

Ebben a folyamatban majdnem Giants játékos lett. Tettek egy nagyszerű ajánlatot, és Johnson el volt ragadtatva az- ahogy ő nevezte - "első osztályú szervezet"-től.

De a beszélgetés a New York general manager-ével, Jerry Reese-al megváltoztatta Johnson véleményét. Megkérdezte Reese-t, hogy elhagyná e a posztját New York-ban, ha egy másik klub több pénzt ajánlana.

"Úgy kezdett, mint egy gyakornok és most ő a GM a Giants csapatánál. Látott mindent - bajnoki címet és minden mást. Azt mondta, hogy nem menne el a világért sem." mondta Johnson. "Amikor ezt mondta, egyszerűen arra gondoltam: "Itt voltam a leghosszabb ideig. És minden, amit kértem, az egy lehetőség. Hogy tudok elfordulni a csapatomtól és a családomtól, akik Charlotte-ban vannak - hogy tudok elfordulni? Ez megváltoztatott mindent. Boldog akartam lenni és szó szerint nem tudtam elképzelni, hogy aláírjak hozzájuk. Ez a hely nevelt fel."

Így Johnson visszatért. Aláírt egy nagyon barátságos egyéves szerződést a Panthers csapatával, állítólag a felét fogja kapni annak, amit máshol kapott volna.

"Nehéz volt, de legalább nem tudnak "Pénzéhesnek" hívni." mondta Johnson nevetve. "Most már "Csóró" vagyok."

Gettleman Johnson-t egy nagy öleléssel fogadta, miután aláírta a papírt.

"Az ilyen helyzetekben azt szeretnéd, hogy mindenki nyerjen - ő is nyerjen és mi is nyerjünk." mondta Gettleman. "Fontos volt, hogy adjunk Charles-nak egy lehetőséget. A végén, amikor aláírsz egy szerződést, szeretnél boldogan elsétálni. Egyszerűen látni a mosolyt az arcán. Charles egy szavahihető ember és Carolina kék vér folyik az ereiben."

Johnson, aki a második helyen áll a csapat történetében 63,5 sack-el, tudja, mit jelent boldognak lenni az NFL-ben. Aláírt egy rendkívül jövedelmező szerződést 2011-ben, ezzel ő lett az egyik legjobban fizetett defensive linemen a bajnokságban.

De Johnson nem volt sikeres a csapattal akkortájt. A Carolina egy 2-14-es szezon után volt, amikor aláírt 2011-ben.

"Láttam a legrosszabbat. Itt voltam, amikor a legrosszabb volt." mondta Johnson.

És küzdött, hogy megváltoztassa ezt. A Panthers három egymást követő alkalommal nyerte meg az NFC South bajnoki címet és a csapat a története során a második alkalommal jutott be a Super Bowl-ba.

Nehéz elsétálni, amikor fáradhatatlanul azon dolgoztál, hogy segíts lefektetni a siker alapjait.

"Amikor minden energiádat beleadsz, úgy érzem, pazarlás lett volna minden munka, ha elmentem volna máshová néhány dollárért." mondta Johnson. "Inkább csinálom boldogan, amit csinálok, azokkal az emberekkel, akiket ismerek, és ahol otthon érzem magam."

Igen, Johnson otthon érzi magát Carolina-ban, de úgy érzi, hogy van egy csomó bizonyítani valója.

Kihagyott hét meccset egy combhajlító sérülés miatt tavaly és csak egy sack-et ért el, ami a legkevesebb újonc éve óta. Johnson-nak és a Panthers-nek van egy befejezetlen ügye 2016-ban.

"Nem akartam elhagyni a Carolina-t egy ilyen szezon után." mondta Johnson. "Bizonyítani akarok magamnak, tényleg. Az ego-m azt mondja, hogy bizonyítanom kell magamnak, a csapattársaimnak. Olyan magas szintre akarok jutni, amilyen magas szinten már játszottam. Biztosan okozok majd némi kellemetlenséget jövőre."

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu

Fotó: foxsports.com