A Panthers leigazolta a CB Brandon Boykin-t

A Panthers leigazolta a cornerback Brandon Boykin-t egy egyéves szerződéssel.

"Figyeltem a Carolina-t és nem tudtam segíteni, de láttam, hogy mennyire sikeresek a védekező backfield-en a játékstílusukkal." mondta Boykin. "Tudtam, hogy igazán jól be tudnék illeszkedni ebbe."

A négy éves veterán a Carolina nickel corner hiányát hivatott orvosolni, a cornerback Bene Benwikere mellett teljes munkaidős szerepre számíthat 2016-ban.

"Brandon sokoldalúságot hoz a csapatba." mondta a general manager Dave Gettleman. "Sportos, intelligens, ösztönös, kemény, és jó a labdaérzéke. Brandon egy nagyon jó darab a védelembe és a speciális csapatban is értékes lehet. Örülünk, hogy Brandon bekerült a keretbe."

Boykin, a korábbi negyedik körös pick az első három évét a Philadelphia Eagles-ben játszotta. Karrier csúcsot ért el hat interception-el 2013-ban, a második szezonjában.

Az Eagles trade-elte Boykin-t a Pittsburgh Steelers csapatához a 2015-ös szezon előtt. Az év nagy részében, mint tartalék játszott, de Boykin végül jelentős mértékben hozzájárult a csapat eredményeihez a szezon végén. 25 tackle, egy interception és egy sack volt az eredménye, mielőtt szabadügynök lett.

"Amikor trade-elt a Pittsburgh, nem tudtam, mi folyik itt és harcolnom kellett a csapásokkal." mondta Boykin. "De ez végül is ide vezetett. Biztos vagyok a képességeimben és ez a csapat bízik bennem."

panthers_facebook.jpg

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu