Mike Remmers aláírta az RFA ajánlatot

A jobb tackle Mike Remmers aláírta a korlátozott szabadügynök ajánlatot és most már szerződés köti a 2016-os szezonra a csapathoz.

"Annyira hálás és annyira boldog vagyok, hogy itt lehetek." mondta Remmers. "Szeretem Charlotte-ot, szeretem a csapatot. Tökéletes számomra."

Remmers öt meccsel a 2014-es alapszakasz vége előtt lett a Panthers jobb tackle-je, és azóta kezdett mind a 21 alapszakasz meccsen és mind az öt rájátszás mérkőzésen. A Panthers eredménye 22-4 ezeken a találkozókon.

Tavaly része volt annak az offense-nek, amely a legtöbb pontot szerezte a ligában. Ez egy nagyon sikeres út volt, amely fájdalmas véget ért az 50. Super Bowl-al.

Remmers, akik mindig azt mondja, hogy a legkeményebb kritikusa saját maga, nem volt képes megemészteni a 24-10-es, Denver Broncos elleni vereséget."Láttam belőle egy kicsit." mondta Remmers. "Csalódott vagyok miatta. De tanultam belőle. Azt hiszem, ez segít nekem egy jobb játékossá válni."

"Amikor a tavalyi évre gondolok, nyilván a vereség meghatározza az egészet." tette hozzá Remmers. "De a szezon annyira szórakoztató volt. Elképesztő volt kimenni a csapattársakkal és megnyerni egy csomó meccset és eljutni a Super Bowl-ig. De a célunk az, hogy megnyerjük és nagyon keményen dolgozunk, hogy készen álljunk a következő szezonra."

Remmers karrierjének legjobb szezonját egy hasonlóan izgalmas holtszezon követi. Remmers és felesége türelmetlenül várja első gyermekük érkezését, a kisfiút május elejére várják.

"Ez egy csodálatos holtszezon volt." mondta Remmers. "Úton van a baba, így sok időt töltök a gyerekszoba berendezésével. Összeszereltünk egy csomó IKEA bútort és készülök, edzek a következő szezonra. Alig várom, hogy minden elkezdődjön."

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu

Fotó: charlottefive.com