A Panthers leigazolta a punter Mike Scifres-t

A San Diego Chargers punter-e, Mike Scifres aláírt egy egyéves szerződést a Panthers csapatával.Scifres a San Diego punter-e volt azóta, hogy a Chargers kiválasztotta az ötödik fordulóban a 2003-as NFL Draft-on.

A Chargers elengedte Scifres-t május 2-án, miután kiválasztotta a punter Drew Kaser-t a hatodik fordulóban az idei draft-on.

"Amit csináltam 13 évig a San Diego-ban, még mindig úgy érzem, hogy képes vagyok csinálni itt is." mondta Scifres. "Még mindig úgy érzem, tudok játszani. A draft előtt tudtam, az is egy lehetőség, hogy a végén lemond rólam a San Diego. Ez egy új fejezet."

Ahhoz, hogy hely legyen a 90 fős keretben Scifres számára, a Panthers lemondott a punter Michael Palardy-ról.

Scifres csatlakozik Swayze Waters mellé a keretben, a Brad Nortman pótlásáért folytatott harcban, aki az egyetlen draftolt punter volt a Carolina-i franchise történetében. Nortman, a 2012-es hatodik körös választás aláírt a Jacksonville csapatához ebben a holtszezonban.

"Nagyon izgatott voltam, amikor felhívtak, mert ez egy olyan szituáció volt, amit figyelemmel követtem, ismerve néhány játékost és edzőt, és láttam, hogy Brad (Nortman) elmegy Jacksonville-be." mondta Scifres. "Ez határozottan az egyik csapat, ahol akartam játszani."

Scifres és Nortman is átlagosan 45,2 yardot punt-olt karrierje során, ami holtversenyben a 12. legjobb átlag az NFL történetében a punter-ek között legalább 250 punt alapján. A 35 éves Scifres semmi jelét nem mutatta a lassulásnak tavaly, átlagosan 45,3 yardot punt-olt. Legalább egy 60 yardos rúgása is volt pályafutásának minden egyes évében.

panthers_facebook.jpg

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu