Buccaneers special team, offense

Roberto Aguayo újfent pocsék mérkőzést produkált. Ellenben az ő mezőnygóljával nyertük meg a mérkőzést. Ilyenkor még a szigorú szurkoló is meg tud bocsájtani. Persze ez most itt könnyed hangvételű, de a mérkőzés abszolút nem volt az. Roberto két kísérletet is kihagyott a mérkőzésen és Jameis Winston jó vezér módjára többször is odament hozzá és biztatta az alábbi szavakkal:

" Bízunk benned! Most megyek és vagy TD-t dobok, vagy kiharcolom neked az újabb esélyt!"

Aguayo ezt mondta ezekről a pillanatokról:

"Mindenki mondta mire számíthatok a ligában és úgy lett. Ez nagyon kemény. Az egyetemi fociban kevés hasonló volt. A fiúk végig mögöttem álltak és éreztem hogy meg tudom csinálni. S a nap végén egy fontos dolgot tettem. Ez hatalmas!"

Nem tudom mi lehet jobb mentális erő növelő, mint egy ilyen szituáció. Ha Roberto ettől sem kap szárnyra, akkor tényleg nem tudom mitől.

A speciális egység kapcsán meg ne feledkezzünk annak kapitányáról Russel Shepard-ról, aki egy saját punt utáni labdát szerzett meg, ezzel elvéve a Panthers csapatától egy támadási és pontszerzési lehetőséget!

Az offense! Nos ott azért vannak bajok! Persze az ember első ránézésre azt láthatta, hogy a jósolt futójáték jött és be is indult. De ez koránt sincs így. Sajnos azt kell írjam a futás blokkolási sémánk továbbra is egy kudarc és ez csak akkor változhat, ha a szezon végén George Warhop lapátra kerül.

Persze én is láttam! Jacquizz Rodgers nagyszerű volt! De láttam azt is, hogy ezt inkább köszönhette zseniális improvizatív készségének, mintsem a zseniális blokkolási sémának. Példának okáért Peyton Barber "meghalt" a fal mögött és rengetegszer állította meg a Panthers védelem a futásainkat negatív yardon.

De legalább nem adtuk el a labdát és van idő Jameis-szel foglalkozni, hogy ez a későbbiekben se legyen így! Időt nyertünk, ráadásul győztünk! Zseniális húzás ez Koettertől! Legalábbis szerintem. Sokan túl konzervatívnak titulálták a hívásokat. Higgyétek el! Máshogy nem nyerhettük volna meg ezt a meccset!

Csakúgy mint a Falcons ellenit, akik azóta végig verik a mezőnyt. Szóval Dirk Koetter-rel nincs itt baj! Jó stratéga. A baj talán csak annyi, hogy nem mindenütt áll a rendelkezésünkre olyan játékosállomány (értem ezalatt főleg a támadó falt) ami megkönnyítené a dolgát.

Ez viszont már Jason Licht felelőssége, legalábbis a jelenlegi leosztás szerint. Az egyetelen baj talán csak az, amit én fedeztem fel a felvételeken. Koetter rettenetesen izgul. Talán az állását félti? Talán nagy teher rajta is a vereségek sora? S ez néha koncentrációs zavarokhoz vezet.

Példának okáért delay of game előtt nem kérünk időt, de a játék megindítása előtt igen. Ez mínusz 5 yard és egy időkérés elvesztése pluszban. Amit még Koetternek el kell sajátítania, az a nyugalom és a hideg fej árasztása minden körülmény között! S akkor túl sok baj nem lesz! Végül is ő egy első éves vezetőedző!

Elfoglaltságaim miatt a defense-ről holnap után délelőtt!

Forrás:

Bucs Blog

buccaneershun.wordpress.com

Fotó: abcactionnews.com