O.J. Howard mint lehetséges Giants célpont?

Az, hogy a New York Giantsnek szüksége van fejlesztésre a tight end poszton, nem újdonság a csapatot ismerő szurkolók számára. Úgy tűnik a klub már keresi is a passzokat elkapó, de szükség esetén blokkolni is tudó tight end-et. O.J. Howard egy olyan játékos, aki Jeremy Shockey kezével, Howard Cross blokkoló képességével és Mark Bavaro kitartásával rendelkezik egyszerre, így a Giantsnek mindenképpen meg kellene csípni, akár még az első körben, 23. pick-ként. Lehet, hogy 260 font (117,9 kg), de sovány testalkatú, sokkal inkább egy kosárlabda csatárnak néz ki, mint NFL játékosnak.

O.J. Howard

(6 láb 6 hüvelyk - 198 cm; 260 font - 117,9 kg), Alabama, várható draft kör: 1

- Néhány, a játék során előnyös képességed?

- "A magasságomhoz képest jó sebességem van, a sokoldalúságom szintén egy plusz. Robbanékony vagyok, el tudok szakadni a védőktől és meg tudom csinálni a játékokat a pályán."

- Melyik inkább az erősséged? Az elkapás vagy a blokkolás?

- "Mindkettőt tudom csinálni, ez az ami kiemel. Úgy tűnik, nehéz olyan tight end-et találni, aki mindkettőt tudja és jó is mindkettőben. Mindkettőn dolgozom az edzőkkel, azt remélem, mutatnak nekem olyan dolgokat a héten, amivel mindkettőt fejleszthetem. De ha az Alabamában játszol, akkor tudsz blokkolni. Saban edzőnél nincs más választás."

- Hogyan segít neked, ha együtt dolgozhatsz egy olyan NFL edzői stábbal, mint például a Brownsé?

- "Ez egy nagyszerű verseny a héten. Nemcsak azért mert találkozol más jó tight endekkel is, hanem mert az ország legjobb védőjátékosai ellen küzdesz egész héten. Remélhetőleg a tehetségkutatók látják majd a játékomat a tehetséges, jó srácok ellen, fel tudom hívni magamra a figyelmet."

- Több, mint 700 tehetségkutató és NFL edző néz meg minden edzést a héten. Milyen nyomást gyakorol rád, hogy ennyi fürkésző szem vesz körül?

- "Az Alabamában sok nagy meccset játszottam, ahol 80.000 vagy még több éber tekintet figyelt. Mindig nyomás van rajtam. Imádom a pillanatot és ez a hét nagy lehetőség számomra, hogy megmutassam, nemcsak kezdő tight end vagyok, hanem ezt meg is érdemlem."

- Mondanál nekünk valamit a játékodról?

- "Egy tehetséges srác vagyok, aki mindent belead a pályán. Ha futok, nem érdekel, mekkora srác van előttem."

- Az edzéseken úgy tűnik, mindent elkapsz, ami feléd jön. Minding ilyen voltál?

- "Jó kezeim vannak, ezért hálás vagyok. De azért, hogy kiemelkedj valamiben, dolgoznod is kell. Hidd el, ha részt veszel egy főiskolai programban, elérik, hogy valamiben jó legyél. Örülök, hogy ez az én esetemben a labda elkapás."

- A következő draft első számú tight endjeként vagy rangsorolva. Mit gondolsz ezzel kapcsolatban?

- "Ha ez igaz, én nagyon keményen dolgoztam azért, hogy eljussak idáig, ahol a képességeim szerint lennem kell. Részt venni egy programban, mint az Alabama, nem könnyű. Nagyon keményen nyomást gyakorolnak rád, hogy nem csak sikeres játékos legyél, de sikeres ember is. Csak a magam erejéből nem tartanák itt. A pályán akarok lenni a legtöbb játékban, nem kell helyettesítő bizonyos játékokban. Csak hagyjanak engem a pályán. Jó vagyok a punt csapatban is, lehet, hogy puntolni kell, de én még mindig ott akarok lenni a pályán."

- Mik a személyes céljaid a következő szezonra?

- "Segíteni szeretném az új csapatomat, szeretnék a sikereikhez hozzájárulni azzal, hogy meghatározó játékos leszek. Szeretnék kiemelkedő lenni és nagy pillanatokat megélni."

- Kik voltak a kedvenc játékosaid, akiknek a játékát figyelted?

- "Tony Gonzalez. És Jason Witten. Őket nagyon szerettem. Mindketten egyenletes színvonalon játszottak és soha nem láttam őket arra várni, hogy zászlót dobjanak. A linebacker fog, ebben nincs semmi új. Harcolj vele, szabadulj ki a szorításból, kapd el a  labdát és ne aggódj a zászló miatt."

- Mi a kedvenc ételed?

- "Imádom  a Conecuh kolbászt. Prattwille-ben nőttem fel, Alabamában, és ha délen nősz fel, mindig Conecuh-val főzöl. Meg tudnák enni néhányat akár most is."

- A játékos pályafutásod után mit csinálnál szívesen?

- "Sportriporter szeretnék lenni. Talán lesz egy saját sport talk-showm, aminek a házigazdája leszek. Ez a fő célom."

(Berry Shuck interjúja a Bigblueview.com oldalról)

bejegyzesgiantsbanner.jpg

Forrás:

Magyar New York Giants Blog

giantsfootball.blog.hu