A Panthers hosszabbított Mario Addison-al

A defensive end Mario Addison, aki a Panthers-ben a legtöbb sack-et érte el az elmúlt szezonban, aláírt egy hároméves szerződés hosszabbítás, amivel továbbra is a csapat tagja lesz a 2019-es szezon végéig.

Addison korlátlan szabadügynökké vált volna, amikor az új bajnoki év elkezdődik március 9.-én Ő az első a Carolina 15 potenciális korlátlan szabadügynöke közül, aki hosszabbított.

"Mario megmutatta, hogy ő az egyik legjobb feltörekvő pass rusher a ligában és megérdemli ezt a szerződést." mondta a general manager Dave Gettleman. "Következetesen befolyásolta az irányítókat és nagyobb szerepet szánunk neki a védelmünkben. Profi módon áll hozzá a meccsekhez és egy optimista hozzáállást hoz az öltözőbe. Nagyon örülünk, hogy a pályafutását a Panthers csapatában folytatja."

Addison vitathatatlanul a Panthers legkövetkezetesebb pass rusher-e volt, a csapat legjobbjaként 22 sack-et ért el az elmúlt három szezonban, ebből a karrier csúcsot jelentő 9,5 sack-et 2016-ban.

"Sok szurkoló jött oda hozzám és kérdezte, hogy maradok e. A családom imád itt lenni és én is szeretek itt élni. Nagyon izgatott vagyok, hogy itt lehetek." mondta Addison. "A srácok, akikkel együtt játszom, olyanok, mint a testvéreim. Itt vagyok 2012 óta és egy nagyszerű kötödés alakult ki köztünk. Az edzők is olyanok nekem, mint a testvéreim. Rivera mester egy nagyszerű fickó, egy játékos központú edző, aki tudja, milyen érzés viselni egy mezt. Ugyanez a helyzet a személyzettel. Vigyázunk egymásra. Nem hiszem, hogy van még egy olyan öltöző, mint ez.

Adison 2011-ben draftolatlanként hagyta ott a Troy-t, két évig nem találta a helyét a ligában, mielőtt otthonra lelt Carolina-ban. 15 meccsen szerepelt a Bears, a Colts és a Redskins csapatában, de nem volt sack-je, mielőtt a Panthers leigazolta a Washington gyakorló csapatából a 2012-es szezon utolsó hónapjában.

Addison azt mondta, kezdetben úgy gondolta, a Carolina csak egy megálló lesz, de hamar rájött, hogy nem így van.

"Úgy éreztem, de külső linebacker és defensive end poszton játszattak és használták a tehetségem, használtak, amiben jó vagyok." mondta Addison. "Emlékszem, arra gondoltam: "OK, OK, ez tetszik.""

Addison karrierjének első sack-jét a második meccsén megszerezte és további 2,5 sack-et ért el 2013-ban, mielőtt magára talált a következő szezonban.

Kulcsfontosságú rotációs pass rusher-ként kezdte a 2014-es évet, 2,5 sack-et ért el az év második meccsén, 6.5-t a szezonban, majd további hatot 2015-ben, annak ellenére, hogy kihagyott két meccset. Az elmúlt szezonban megmutatta magát, mint szituációs pass rusher, karrier-csúcsot jelentő 26 tackle-t ért el, megszerezte karrierjének első safety-jét és 9,5 sack-et szerzett 14 meccsen.

"Mi egy csapat vagyunk, de külön-külön is teljesíteni kell. Tudtam, hogy ki kell jönnöm és tennem kell a dolgomat." mondta Addison. "Adtak egy lehetőséget - több snap-et kaptam - és megmutattam mit tudok kezdeni vele. Minden évben muszáj javulni. Ha nem, akkor lemaradsz. Bele fogok adni mindent, mint mindig és tovább fogom fejleszteni magam azzá a játékossá, aki tudom, hogy lehetek."

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu