J.P.P. - Giant egy életre

jpp1.jpg

Jason Pierre-Paul olyan volt, mint egy gyerek a cukorkásboltban, miután aláírta a hosszútávú szerződést a csapattal.

"Ez az, amit akartam. Nem tudtam volna elképzelni magam sehol máshol."

"Ez sokat jelent nekem, természetesen majd itt szeretném befejezni. Sok srácot láttam jönni-menni, így azokat is, akikkel együtt draftoltak. Én vagyok az egyetlen közülük, aki még itt van. Ez sokat jelent. Superbowlt nyertünk, allig várom, hogy az ötödik trófeát is betegyük a vitrinbe."

A Giants a 2010-es draft első fordulójában választotta Jason Pierre-Pault és ő azóta is itt van velünk, karrierje eddigi hét évét velünk töltötte. A tragikus tüzijáték incidens gyakorlatilag tönkretette a 2015-ös szezonját, de 2016-ban megmutatta, mire képes, félelmetes teljesítménnyel tért vissza. Jerry Reese kifejtette, mit is jelent J.P.P. a csapat számára.

"Boldogok vagyunk, hogy hosszú távú szerződést kötöttünk Jason-nel!" - mondta Jerry Reese. "Nem csak az egyik legjobb játékosunk, de egyike a vezetőinknek."

Pierre-Paul visszaemlékezett a csapattal eddig eltöltött időre, hogy jutott el oda, ahol most van.

"Amikor ide jöttem, tanultam (Justin) Tuck-tól, Osi (Umenyiora)-tól, Eli (Manning)-tól, Mathias Kiwanuka-tól. Ezek a srácok mind nagyon sokat adtak nekem, sokat tanultam tőlük." mondta Jason Pierre-Paul. "Megpróbáltam a legjobb lenni, megpróbáltam megfejteni magam - és megcsináltam. Jobb lettem, profi vagyok."

Most, hogy a szerződésre megköttetett, Pierre-Paul a legfontosabb dolgokra koncentrálhat, csak azok miatt kell aggódnia.

"Történelmet írunk!" - mondta J.P.P. "Bejutottunk a play-off-ba, sajnos én nem voltam ott, nem tudtam játszani. De ebben az évben ismét ott leszünk majd, a nagyszerű defense csapattal, a nagyszerű védelemmel, akiket Spags (Steve Spagnuolo) edz."

Sőt, J.P.P. úgy gondolja, hogy még jobb lehet most, amikor egy teljes szezonja van a sérült kezével játszani.

"Készen álltam, készen álltam, hogy visszatérjek." - jelentette ki. "Próbáltam kitalálni, miért akadályoznak. De a dolgok okkal történnek. Hiszem, hogy Isten szándéka volt, hogy ne fejezzem be a szezont. De készen állok. Ami volt elmúlt, hiszem, hogy ismét ott leszünk a play-off-ban és a játékommal én is hozzájárulhatok a sikerhez  Még jobb leszek." - mondta.

A sérülésről: "Tavaly még finomítottam a dolgokon. De ahogy az idő telik, egyre inkább a részemmé válik, sőt igyekszem előnyt kovácsolni belőle. Minden nap tanulok valami újat."

Jason Pierre-Paul boldog a csapattal, a csapat és a franchise pedig boldog vele. "Boldog vagyok, hogy itt lehetek, ez egy áldás. Nem is lehetne jobb. Mostantól egy életre Giant vagyok."

Itt az idő, hogy J.P.P. visszatérjen a munkához, tovább segítse a védelmet, hozzájáruljon ahhoz, hogy a Giants valóban esélyes legyen a következő Superbowl-ra.

 

Forrás:

Magyar New York Giants Blog

giantsfootball.blog.hu