Több csapat is egy elsőkörös tradeen dolgozhat
Hajnalban Draft így bele kell húzni azoknak a general managereknek akik el akarnak mozdulni a jelenlegi helyükről. Az elmozdulás pedig kétirányú, több csapatok nem feljebb hanem lejjebb akar mozdulni a Draft előtt vagy Draft közben.
A legelső tradelő a második helyet elfoglaló 49ers lehet. A magas pick miatt egy ember kivételével bárkit kiválaszthat a helyet elfoglaló csapat. John Lynch general manager hetet óta trade partnert keres de eddig nem járt sikerrel. A korábbi évek top tradejeiből kiindulva az első két választás csak irányító esetén tradelhető a magas ellenértéke miatt.
A következő csapat aki hátrálna az az ötödik helyet elfoglaló Tennessee Titans. Nekik két elsőkörös pickjük van és egy hátramozgással is feltölthetnék a két legnagyobb hiányposztjukat. Jó cornerback és elkapó is elérhető az első 20 hely valamelyikén.
A Titans ellen dolgozik azonban a hatodik elfoglaló New York Jets. Igaz csak egy helyről van szó de ez értékben azért többet jelent. Például a Browns-nak egy irányítóért nem kell az ötödik helyre feljönnie, elég nekik a hatodik is. Marcus Mariota miatt a Titans nem fog irányító húzni így olcsóbban, egy hellyel hátrébb is megszerezhetik a QB-jukat. Ráadásul egy hely csúszás alacsonyabb összegű újoncszerződést jelent.
Amelyik csapat pedig egy kicsit távolabbról ugorhat be a top választók közé az pedig nem más mint a Philadelphia Eagles. A csapatnak mindenképpen szüksége lesz minimum egy cornerbackre és a jelenlegi helyükön csak az évfolyam harmadik legjobb játékosát célozhatnák meg.
Arra kevés esély van, hogy az első négy hely valamelyikére feljöjjenek de az ötödik, hatodik hely reális cél lehet. Ráadásul a Draftot Philadelphiában rendezik így valami nagy durranás teljesen kézenfekvő lenne hazai pályán.
Feltradelők nem csak az első kör elejére hanem végére is várhatóak. Egyik ilyen csapat lehet a Minnesota Vikings akik a Sam Bradford trade miatt nem rendelkeznek első körös pickel és a hírek szerint Rick Spielman general manager fel akar jönni az első körbe. Persze azt nem tudni, hogy hova és mennyiért.
Létezik egy elfogadott draft érték rangsor és a következő két táblázat megmutatja az összes választás értékét:
Kör |
1 |
Kör |
2 |
Kör |
3 |
Kör |
4 |
Pick/CS |
Érték |
Pick/CS |
Érték |
Pick/CS |
Érték |
Pick/CS |
Érték |
1 CLE |
3000 |
33 CLE |
580 |
65 CLE |
265 |
108 CLE |
78 |
2 SF |
2600 |
34 SF |
560 |
66 SF |
260 |
109 SF |
76 |
3 CHI |
2200 |
35 JAX |
550 |
67 CHI |
255 |
110 JAX |
74 |
4 JAX |
1800 |
36 CHI |
540 |
68 JAX |
250 |
111 CHI |
72 |
5 TEN |
1700 |
37 LAR |
530 |
69 LAR |
245 |
112 LAR |
70 |
6 NYJ |
1600 |
38 LAC |
520 |
70 NYJ |
240 |
113 LAC |
68 |
7 LAC |
1500 |
39 NYJ |
510 |
71 LAC |
235 |
114 WAS |
66 |
8 CAR |
1400 |
40 CAR |
500 |
72 NE |
230 |
115 CAR |
64 |
9 CIN |
1350 |
41 CIN |
490 |
73 CIN |
225 |
116 CIN |
62 |
10 BUF |
1300 |
42 NO |
480 |
74 BAL |
220 |
117 CHI |
60 |
11 NO |
1250 |
43 PHI |
470 |
75 BUF |
215 |
118 PHI |
58 |
12 CLE |
1200 |
44 BUF |
460 |
76 NO |
210 |
119 ARI |
56 |
13 ARI |
1150 |
45 ARI |
450 |
77 ARI |
205 |
120 MIN |
54 |
14 PHI |
1100 |
46 IND |
440 |
78 BAL |
200 |
121 IND |
52 |
15 IND |
1050 |
47 BAL |
430 |
79 MIN |
195 |
122 BAL |
50 |
16 BAL |
1000 |
48 MIN |
420 |
80 IND |
190 |
123 WAS |
49 |
17 WAS |
950 |
49 WAS |
410 |
81 WAS |
185 |
124 TEN |
48 |
18 TEN |
900 |
50 TB |
400 |
82 DEN |
180 |
125 TB |
47 |
19 TB |
875 |
51 DEN |
390 |
83 TEN |
175 |
126 DEN |
46 |
20 DEN |
850 |
52 CLE |
380 |
84 TB |
170 |
127 DET |
45 |
21 DET |
800 |
53 DET |
370 |
85 DET |
165 |
128 MIN |
44 |
22 MIA |
780 |
54 MIA |
360 |
86 MIN |
160 |
129 OAK |
43 |
23 NYG |
760 |
55 NYG |
350 |
87 NYG |
155 |
130 HOU |
42 |
24 OAK |
740 |
56 OAK |
340 |
88 OAK |
150 |
131 NE |
41 |
25 HOU |
720 |
57 HOU |
330 |
89 HOU |
145 |
132 KC |
40 |
26 SEA |
700 |
58 SEA |
320 |
90 SEA |
140 |
133 DAL |
39 |
27 KC |
680 |
59 KC |
310 |
91 KC |
136 |
134 GB |
38.5 |
28 DAL |
660 |
60 DAL |
300 |
92 DAL |
132 |
135 PIT |
38 |
29 GB |
640 |
61 GB |
292 |
93 GB |
128 |
136 ATL |
37.5 |
30 PIT |
620 |
62 PIT |
284 |
94 PIT |
124 |
137 IND |
37 |
31 ATL |
600 |
63 ATL |
276 |
95 ATL |
120 |
138 CIN |
36.5 |
32 NO |
590 |
64 CAR |
270 |
96 NE |
116 |
139 PHI |
36 |
|
|
|
|
97 MIA |
112 |
140 NYG |
35.5 |
|
|
|
|
98 CAR |
108 |
141 LAR |
35 |
|
|
|
|
99 PHI |
104 |
142 HOU |
34.5 |
|
|
|
|
100 TEN |
100 |
143 SF |
34 |
|
|
|
|
101 DEN |
96 |
144 IND |
33.5 |
|
|
|
|
102 SEA |
92 |
|
|
|
|
|
|
103 NO |
88 |
|
|
|
|
|
|
104 KC |
86 |
|
|
Kör |
5 |
Kör |
6 |
Kör |
7 |
Pick/CS |
Érték |
Pick/CS |
Érték |
Pick/CS |
Érték |
145 CLE |
33 |
185 CLE |
17 |
219 SF |
3.4 |
146 SF |
32.6 |
186 BAL |
16.6 |
220 WAS |
3.0 |
147 CHI |
32.2 |
187 JAX |
16.2 |
221 CHI |
2.8 |
148 JAX |
31.8 |
188 CLE |
15.8 |
222 JAX |
2.4 |
149 LAR |
31.4 |
189 LAR |
15.4 |
223 MIA |
2.0 |
150 NYJ |
31 |
190 LAC |
15 |
224 NYJ |
1.6 |
151 LAC |
30.6 |
191 NYJ |
14.6 |
225 LAC |
1.2 |
152 CAR |
30.2 |
192 CAR |
14.2 |
226 SEA |
1.0 |
153 CIN |
29.8 |
193 CIN |
13.8 |
227 CIN |
1.0 |
154 WAS |
29.4 |
194 PHI |
13.4 |
228 DAL |
1.0 |
155 PHI |
29 |
195 BUF |
13 |
229 NO |
1.0 |
156 BUF |
28.6 |
196 NO |
12.6 |
230 PHI |
1.0 |
157 ARI |
28.2 |
197 ARI |
12.2 |
231 ARI |
1.0 |
158 IND |
27.8 |
198 SF |
11.8 |
232 MIN |
1.0 |
159 BAL |
27.4 |
199 MIN |
11.4 |
233 CAR |
1.0 |
160 MIN |
27 |
200 NE |
11 |
234 LAR |
1.0 |
161 SF |
26.6 |
201 WAS |
10.6 |
235 WAS |
1.0 |
162 TB |
26.2 |
202 SF |
10.2 |
236 TEN |
1.0 |
163 BUF |
25.8 |
203 DEN |
9.8 |
237 TB |
1.0 |
164 TEN |
25.4 |
204 TB |
9.4 |
238 DEN |
1.0 |
165 DET |
25 |
205 DET |
9 |
239 NE |
1.0 |
166 MIA |
24.6 |
206 MIA |
8.6 |
240 MIA |
1.0 |
167 NYG |
24.2 |
207 NYG |
8.2 |
241 NYG |
1.0 |
168 OAK |
23.8 |
208 OAK |
7.8 |
242 OAK |
1.0 |
169 HOU |
23.4 |
209 WAS |
7.4 |
243 HOU |
1.0 |
170 KC |
23 |
210 SEA |
7 |
244 OAK |
1.0 |
171 BUF |
22.6 |
211 DAL |
6.6 |
245 KC |
1.0 |
172 GB |
22.2 |
212 GB |
6.2 |
246 DAL |
1.0 |
173 PIT |
21.8 |
213 PIT |
5.8 |
247 GB |
1.0 |
174 ATL |
21.4 |
214 TEN |
5.4 |
248 PIT |
1.0 |
175 CLE |
21 |
215 DET |
5 |
249 ATL |
1.0 |
176 CIN |
20.6 |
216 KC |
4.6 |
250 DET |
1.0 |
177 DEN |
20.2 |
217 CIN |
4.2 |
251 CIN |
1.0 |
178 MIA |
19.8 |
218 KC |
3.8 |
252 DEN |
1.0 |
179 ARI |
19.4 |
|
|
253 DEN |
1.0 |
180 KC |
19 |
|
|
|
|
181 CLE |
18.6 |
|
|
|
|
182 GB |
18.2 |
|
|
|
|
183 NE |
17.8 |
|
|
|
|
184 MIA |
17.4 |
|
|
|
|
nfl.com, Fotó: philadelphia.cbslocal.com