Több csapat is egy elsőkörös tradeen dolgozhat

Hajnalban Draft így bele kell húzni azoknak a general managereknek akik el akarnak mozdulni a jelenlegi helyükről. Az elmozdulás pedig kétirányú, több csapatok nem feljebb hanem lejjebb akar mozdulni a Draft előtt vagy Draft közben.

A legelső tradelő a második helyet elfoglaló 49ers lehet. A magas pick miatt egy ember kivételével bárkit kiválaszthat a helyet elfoglaló csapat. John Lynch general manager hetet óta trade partnert keres de eddig nem járt sikerrel. A korábbi évek top tradejeiből kiindulva az első két választás csak irányító esetén tradelhető a magas ellenértéke miatt.

A következő csapat aki hátrálna az az ötödik helyet elfoglaló Tennessee Titans. Nekik két elsőkörös pickjük van és egy hátramozgással is feltölthetnék a két legnagyobb hiányposztjukat. Jó cornerback és elkapó is elérhető az első 20 hely valamelyikén.

A Titans ellen dolgozik azonban a hatodik elfoglaló New York Jets. Igaz csak egy helyről van szó de ez értékben azért többet jelent. Például a Browns-nak egy irányítóért nem kell az ötödik helyre feljönnie, elég nekik a hatodik is. Marcus Mariota miatt a Titans nem fog irányító húzni így olcsóbban, egy hellyel hátrébb is megszerezhetik a QB-jukat. Ráadásul egy hely csúszás alacsonyabb összegű újoncszerződést jelent.

Amelyik csapat pedig egy kicsit távolabbról ugorhat be a top választók közé az pedig nem más mint a Philadelphia Eagles. A csapatnak mindenképpen szüksége lesz minimum egy cornerbackre és a jelenlegi helyükön csak az évfolyam harmadik legjobb játékosát célozhatnák meg.

Arra kevés esély van, hogy az első négy hely valamelyikére feljöjjenek de az ötödik, hatodik hely reális cél lehet. Ráadásul a Draftot Philadelphiában rendezik így valami nagy durranás teljesen kézenfekvő lenne hazai pályán.

Feltradelők nem csak az első kör elejére hanem végére is várhatóak. Egyik ilyen csapat lehet a Minnesota Vikings akik a Sam Bradford trade miatt nem rendelkeznek első körös pickel és a hírek szerint Rick Spielman general manager fel akar jönni az első körbe. Persze azt nem tudni, hogy hova és mennyiért.

Létezik egy elfogadott draft érték rangsor és a következő két táblázat megmutatja az összes választás értékét:

Kör

1

Kör

2

Kör

3

Kör

   4   

Pick/CS

Érték

Pick/CS

Érték

Pick/CS

Érték

Pick/CS

Érték

  1  CLE

3000

  33  CLE

580

  65  CLE

265

  108  CLE

78

  2  SF

2600

  34  SF

560

  66  SF

260

  109  SF

76

  3  CHI

2200

  35  JAX

550

  67  CHI

255

  110  JAX

74

  4  JAX

1800

  36  CHI

540

  68  JAX

250

  111  CHI

72

  5  TEN

1700

  37  LAR

530

  69  LAR

245

  112  LAR

70

  6  NYJ

1600

  38  LAC

520

  70  NYJ

240

  113  LAC

68

  7  LAC

1500

  39  NYJ

510

  71  LAC

235

  114  WAS

66

  8  CAR

1400

  40  CAR

500

  72  NE

230

  115  CAR

64

  9  CIN

1350

  41  CIN

490

  73  CIN

225

  116  CIN

62

  10  BUF

1300

  42  NO

480

  74  BAL

220

  117  CHI

60

  11  NO

1250

  43  PHI

470

  75  BUF

215

  118  PHI

58

  12  CLE

1200

  44  BUF

460

  76  NO

210

  119  ARI

56

  13  ARI

1150

  45  ARI

450

  77  ARI

205

  120  MIN

54

  14  PHI

1100

  46  IND

440

  78  BAL

200

  121  IND

52

  15  IND

1050

  47  BAL

430

  79  MIN

195

  122  BAL

50

  16  BAL

1000

  48  MIN

420

  80  IND

190

  123  WAS

49

  17  WAS

950

  49  WAS

410

  81  WAS

185

  124  TEN

48

  18  TEN

900

  50  TB

400

  82  DEN

180

  125  TB

47

  19  TB

875

  51  DEN

390

  83  TEN

175

  126  DEN

46

  20  DEN

850

  52  CLE

380

  84  TB

170

  127  DET

45

  21  DET

800

  53  DET

370

  85  DET

165

  128  MIN

44

  22  MIA

780

  54  MIA

360

  86  MIN

160

  129  OAK

43

  23  NYG

760

  55  NYG

350

  87  NYG

155

  130  HOU

42

  24  OAK

740

  56  OAK

340

  88  OAK

150

  131  NE

41

  25  HOU

720

  57  HOU

330

  89  HOU

145

  132  KC

40

  26  SEA

700

  58  SEA

320

  90  SEA

140

  133  DAL

39

  27  KC

680

  59  KC

310

  91  KC

136

  134  GB

38.5

  28  DAL

660

  60  DAL

300

  92  DAL

132

  135  PIT

38

  29  GB

640

  61  GB

292

  93  GB

128

  136  ATL

37.5

  30  PIT

620

  62  PIT

284

  94  PIT

124

  137  IND

37

  31  ATL

600

  63  ATL

276

  95  ATL

120

  138  CIN

36.5

  32  NO

590

  64  CAR

270

  96  NE

116

  139  PHI

36

    

 

    

 

  97  MIA

112

  140  NYG

35.5

    

 

    

 

  98  CAR

108

  141  LAR

35

    

 

    

 

  99  PHI

104

  142  HOU

34.5

    

 

    

 

  100  TEN

100

  143  SF

34

    

 

    

 

  101  DEN

96

  144  IND

33.5

    

 

    

 

  102  SEA

92

    

 

    

 

    

 

  103  NO

88

    

 

    

 

    

 

  104  KC

86

    

 

 

Kör

5

Kör

6

Kör

7

Pick/CS

Érték

Pick/CS

Érték

Pick/CS

Érték

  145  CLE

33

  185  CLE

17

  219  SF

3.4

  146  SF

32.6

  186  BAL

16.6

  220  WAS

3.0

  147  CHI

32.2

  187  JAX

16.2

  221  CHI

2.8

  148  JAX

31.8

  188  CLE

15.8

  222  JAX

2.4

  149  LAR

31.4

  189  LAR

15.4

  223  MIA

2.0

  150  NYJ

31

  190  LAC

15

  224  NYJ

1.6

  151  LAC

30.6

  191  NYJ

14.6

  225  LAC

1.2

  152  CAR

30.2

  192  CAR

14.2

  226  SEA

1.0

  153  CIN

29.8

  193  CIN

13.8

  227  CIN

1.0

  154  WAS

29.4

  194  PHI

13.4

  228  DAL

1.0

  155  PHI

29

  195  BUF

13

  229  NO

1.0

  156  BUF

28.6

  196  NO

12.6

  230  PHI

1.0

  157  ARI

28.2

  197  ARI

12.2

  231  ARI

1.0

  158  IND

27.8

  198  SF

11.8

  232  MIN

1.0

  159  BAL

27.4

  199  MIN

11.4

  233  CAR

1.0

  160  MIN

27

  200  NE

11

  234  LAR

1.0

  161  SF

26.6

  201  WAS

10.6

  235  WAS

1.0

  162  TB

26.2

  202  SF

10.2

  236  TEN

1.0

  163  BUF

25.8

  203  DEN

9.8

  237  TB

1.0

  164  TEN

25.4

  204  TB

9.4

  238  DEN

1.0

  165  DET

25

  205  DET

9

  239  NE

1.0

  166  MIA

24.6

  206  MIA

8.6

  240  MIA

1.0

  167  NYG

24.2

  207  NYG

8.2

  241  NYG

1.0

  168  OAK

23.8

  208  OAK

7.8

  242  OAK

1.0

  169  HOU

23.4

  209  WAS

7.4

  243  HOU

1.0

  170  KC

23

  210  SEA

7

  244  OAK

1.0

  171  BUF

22.6

  211  DAL

6.6

  245  KC

1.0

  172  GB

22.2

  212  GB

6.2

  246  DAL

1.0

  173  PIT

21.8

  213  PIT

5.8

  247  GB

1.0

  174  ATL

21.4

  214  TEN

5.4

  248  PIT

1.0

  175  CLE

21

  215  DET

5

  249  ATL

1.0

  176  CIN

20.6

  216  KC

4.6

  250  DET

1.0

  177  DEN

20.2

  217  CIN

4.2

  251  CIN

1.0

  178  MIA

19.8

  218  KC

3.8

  252  DEN

1.0

  179  ARI

19.4

    

 

  253  DEN

1.0

  180  KC

19

    

 

    

 

  181  CLE

18.6

    

 

    

 

  182  GB

18.2

    

 

    

 

  183  NE

17.8

    

 

    

 

  184  MIA

17.4

    

 

    

 

nfl.com, Fotó: philadelphia.cbslocal.com

Címkék: nfldraft, draft2017