Matt Patricia neve előkerült egy 22 évvel ezelőtti szexuális erőszak ügyében

Nem kezdődik probléma mentesen Matt Patricia vezetőedzői pályafutása. A New England Patriots korábbi defensive koordinátora februárban fogadta el a Detroit Lions vezetőedzői posztját és biztosan nem gondolta, hogy a Draft után ilyen problémája lesz.

A 22 évvel ezelőtti eset leírása szerint Patricia és egy bizonyos Gregory Dietrich nevű csapattársa Dél Texasban töltötte a tavaszi szünetet és mindketten megerőszakolták a 21 éves áldozatukat. A jelenleg 43 éves edző akkor 21 éves volt és mindkettejüket letartóztatták.

A bizonyítékok alapján vádak emeltek ellenük de egy évvel később ejtették az ügyet mert az áldozat nem volt hajlandó vallomást tenni. Egy állítólagos kézzel írt feljegyzés szerint az áldozat nem érezte úgy, hogy kezelni tudja a vallomástétellel járó nyomást és stresszt.

Patricia ügyét a Detroit News hozta nyilvánosságra és a vezetőedző a következőket mondta a sajtótájékoztatóján.

"Azért vagyok itt, hogy megvédjem a becsületemet és tisztázzam a nevem. 22 évvel ezelőtt tévesen megvádoltak egy nagyon nagyon komoly ügyben. Sohasem történtek meg ezek az állítások. Bizonyos szinten hálás vagyok azért, hogy működött a rendszer és elutasították az ügyet. Ugyanakkor sohasem kaptam meg a lehetőséget, hogy tisztázzam magam, vagy hogy visszavághassak az igazsággal amivel tisztázhatom a nevem."

"Ártatlan voltam akkor és ártatlan vagyok most is. Hagy tisztázzam, számomra továbbra is az a prioritás, hogy előre lépjünk, arra törekszem, hogy jobb edző, tanár legyek, amilyen csak lenni tudok."

nfl.com, Fotó: twitter.com