Továbbra sem Ereck Flowers a legélesebb kés a fiókban

Számos elhibázott draft pickje volt az elmúlt évtizedben a New York Giants-nek, akik közül talán Ereck Flowers jelentette a mélypontot. Számos lehetőséget kapott tőlünk, azonban egyikkel sem tudott élni, így a tavalyi szezon közben megváltunk tőle. Az offseasonban Washingtonban kötött ki és a mérkőzésünk után nem bírta befogni a száját:

"Senki sem boldogabb nálam amiatt, hogy nem vagyok itt. Nyerni akartam, de nem jött össze, azonban lesz még egy esélyünk. Mérgező volt az itteni légkör, a pályán kívül és azon belül is, nem vagyok ide való."

Arra azonban nem válaszolt mi nem tetszett neki:

instagram.png

"Majd kitalálod, igazából semmi sem, de nem a csapattársak. Bírtam őket amíg itt voltam és azt hiszem ők is engem."

Hát bástya egy valamiben biztosan tévedsz, a legtöbb szurkoló jóval boldogabb nálad, hogy a Redskins játékosa vagy. Felesleges ennyire a magas lovon ülni, pláne egy ilyen vereség után úgy, hogy 0-4-gyel állnak. Részben vonatkozik ez Landon Collins-ra is...

További hír a mérkőzésről, hogy beigazolódott a legrosszabb és ACL szakadást szenvedett Ryan Connelly, aki így biztosan kihagyja az idei szezont.

Forrás:

Magyar New York Giants Blog

giantsfootball.blog.hu