A Bears elkapója bevethető lesz az edzőtáborban

A Chicago Bears elkapójának, Darnell Mooneynak a tavalyi szezonját egy műtétet igénylő bokasérülés rövidre zárta, de készen fog állni az edzőtábor kezdetére. Miután kihagyta a holtszezonbeli edzéseket, Mooney azt mondta, hogy jó úton halad, hogy részt vegyen, amikor a Bears július 26-án kezdődő edzőtáborában.

"Jól érzem magam. Készen állok" - mondta a WGN Chicagón keresztül. Mooney elmondta, hogy arra számít, hogy a táborban már teljes értékű lesz.

Mooney a tavalyi szezonban 40 passzt kapott el 493 yardért és két touchdownért, mint a Bears első számú célpontja, mielőtt a bokasérülés a 12. héten véget vetett a szezonjának. A 25 éves játékosnak csavarokat tettek a sérült bokájába és a holtszezont a Bears safety Eddie Jackson mellett rehabilitációval töltötte.

"Voltak hullámvölgyek. Ez egy próbatétel volt" - mondta. "Néhány dolgot megtanultam - élveztem az utazást. Élveztem a folyamatot. Sokat tanultam. Nem igazán lehet ilyenkor túl sokat csinálni. A bokám helyreállítása, különösen Eddie-vel, az, hogy át tudtam beszélni néhány dolgot az életemből - csodálatos volt."

Fotó: twitter.com