Patrick Mahomes-nak Andy Reid nélkül meg kellett volna tanulnia máshogyan játszani

Patrick Mahomesnak Andy Reid nélkül meg kellett volna tanulnia "másképp" játszani, mint ahogyan szeretne. 2017-ben Patrick Mahomes nagyon jó helyzetbe került amikor a Kansas City Chiefs és minden idők egyik legjobb edzője, Andy Reid draftolta.

Reid alatt Mahomes a liga legjobbja lett. Egy padon töltött újonc szezont követően Mahomes öt szezon alatt két MVP címet, két Super Bowl MVP-t, öt Pro Bowl tagságot szerzett, három alkalommal jutott Super Bowlba (kettőt megnyert) és öt AFC Főcsoportdöntőbe vitte a Chiefst.

Az AP Pro Football Podcastban, Rob Maaddival készített interjújában Mahomes arról beszélt, hogy Reid mennyire fontos volt a már Hall of Fame karrierjében.

"Ő jelentette számomra a világot. Ő egyszerűen a legjobb" - mondta Mahomes Reidről. "Ő a legjobb edző, nyilvánvalóan minden idők egyik legjobb edzője és Ő egyszerűen minden idők egyik legjobb embere. Megtanulta, hogyan hozza ki a legtöbbet belőlem minden nap. Nem hagyja, hogy megelégedjek azzal, ahol vagyok. Rengeteget tanít nekem. Nem csak az irányítói pozícióról, hanem arról is, hogyan legyek vezető, hogyan legyek nagyszerű apa és hogyan legyek nagyszerű férj. Minden egyes nap hagyja, hogy az legyek, aki vagyok. Azt hiszem, ha máshova mentem volna, máshogy kellett volna megtanulnom, hogyan kell játszani irányítóposzton, ő pedig hagyja, hogy úgy játsszam az irányítói posztot, ahogy én akarom. Azt hiszem, ez az, ami miatt más típusú irányítóvá váltam ebben a ligában."

Fotó: twitter.com