Visszavonult az NFL első nyíltan meleg játékosa

A veterán pass rusher Carl Nassib, aki 2021-ben az NFL első nyíltan meleg játékosa lett aki alapszakasz mérkőzésen is pályára lépett, a mai napon bejelentette visszavonulását hét szezont követően.

Nassib 2016-ban a Cleveland Browns harmadik körös választottja volt és két évet töltött a Brownsnál. A edge rusher ezt követően két szezont játszott a Tampa Bay Buccaneersnél, amely alatt 12,5 sacket szerzett. Nassib 2020-ban a Las Vegas Raidershez szerződött, ahol két szezont játszott, majd tavaly 13 meccs erejéig újra csatlakozott a Bucshoz.

"Ez egy keserédes pillanat számomra, de hét szezon és valamivel több mint 100 NFL-meccs után hivatalosan is visszavonulok a futballtól, hogy a Rayze nevű cégemre koncentrálhassak" - írta Nassib az Instagramon. "Tényleg úgy érzem, mintha csak tegnap kezdődött volna a Penn State-en. A futball többet adott nekem, mint amit valaha is el tudtam volna képzelni. Igazán utoljára akaszthatom fel a sisakomat azzal a tudattal, hogy mindent beleadtam.

Felnőttként imádtam, hogy a futball milyen szórakoztató volt. Szerettem a tökéletességre való törekvést. Szerettem azt a kis ablakot, ahol minden játékosnak lehetősége van arra, hogy az álmait kergesse. Még izgalmasabbá teszi, ha sikerül elérni. Mindig is az volt az álmom, hogy az NFL-ben játszhassak és tényleg úgy érzem, hogy én vagyok a legszerencsésebb srác a világon"."

Fotó: pennlive.com