A Panthers guardot választott a harmadik körben

A Carolina Panthers kiválasztotta a Louisiana State egyetemről Trai Turner guard-ot a draft 92. helyén. A 310 font súlyú gard izgatott, hogy csatlakozhat egy olyan NFL csapathoz, amely nagy hangsúlyt helyez a futásra.

"Olyan erőt ad nekünk, amit kerestünk. Ki tudja szorítani a védekező linemen-eket. Ő egy kemény, rossz gyerek, és így is játszik. Elég jól fog húzni nekünk. Nagyon örülünk neki." mondta Gettleman

"Kétségtelen. Ez az én világom," mondta Turner egy konferenciahívás alkalmával.

Ron Rivera is dicsérte Turner azon képességét, hogy fizikai erejét kihasználja a futójátékhoz.

"Szeretem Trai kegyetlenségét, befejezéseit," mondta Rivera. "Él azzal, amije van."

Turner meglepő gyorsasággal is rendelkezik. 4,93-at futott 40 yardon - ez a legjobb a guard-ok között a Combine-on.

"Mindig is nagyon gyors voltam. Tudtam, hogy ez az, ami megkülönböztet engem a többi guard-tól", mondta Turner.

Ez a mobilitás nagyon jól fog jönni a Carolina offense-ében- abban az offense-ben, ami hasonló játékot játszik, mint a Tigers.

"Az LSU-nál a játék nagyon hasonló ahhoz, amit mi csinálunk. Sok hívás és védelem ugyanaz. A futó ugyanazt játssza. Így könnyebb lehet az átmenet." mondta Rivera.

Turner segíthet a Panthers-nek enyhíteni néhány problémát elöl, ahol a két guard, Amini Silatolu és Edmund Kugbila is felépülőben van térdsérüléséből.

"Hazudnék, ha azt mondanám, hogy ez nem volt szempont." mondta Gettleman. "Van, hogy meg kell védd magad."

panthers_facebook.jpg

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu

Kép: sun-sentinel.com