A Panthers cornerbacket választott az ötödik körben

Dave Gettleman azt mondta, szeretne kiválasztani egy cornerback-et a 2014-es Draft harmadik napján, és 20 helyet trade-elt felfelé a Vikings-al, hogy szerezzen egyet. Az ötödik körös és hetedik körös választás cseréjét követően, a Panthers draftolta a San Jose State cornerback-jét, Bene Benwikere-t az ötödik fordulóban, a 148. helyen.

"Igyekeztünk megoldani a corner problémát," mondta Gettleman, aki szerint Benwikere van annyira értékes, hogy érdemes volt cserélni. "Hosszasan beszélgettünk, és rájöttünk, hogy ez egy nagy lépés. Sőt, kaptam egy sms-t a GM-től, miután megcsináltuk, és azt mondták, hogy szerintük ez egy nagy lépés. Nagyon jó a labdaérzéke, és nagyon okos, ami fontos ott hátul. Nem akarsz olyan embereket ott hátul, akik nem jól védekeznek, simák és egyszerűek. Nagyon tetszik, amit Bene hozhat nekünk."

Benwikere négy éves főiskolai karrierjét 214 szereléssel, 14 interception-nel és 22 levédekezett passzal fejezte be. Vezette a Western Athletic Conference-t hét interception-nel juniorként és beállította az iskolai rekordot három interception-nel a Louisiana Tech elleni győzelem során.

"Nem voltam igazán jó egész évben., De jött az utolsó alapszakasz mérkőzésünk a Louisiana Tech és a liga legjobb irányítója ellen." mondta Benwikere. "Egész mérkőzésen rám játszott, és végül három interceptiont szereztem."

Benwikere érezte, hogy a Panthers is érdeklődik iránta, miután biztató pre-draft edzésen vett részt a San Jose State egyetemén.

"Steve Wilks (passz védelmi koordinátor) és Ron Rivera eljött megnézni engem," mesélte Benwikere. "Wilks edző elmagyarázott néhány védelmet nekem, amit aztán visszakérdezett. El tudtam magyarázni a dolgokat neki. Aztán kivittek a pályára, és volt egy csomó labdás gyakorlat. Nagyszerű volt."

A Panthers fontosnak tartja Benwikere-t, aki már alig várja, hogy bizonyíthassa, hogy az NFL-be való játékos.

"Olyan játékos vagyok, aki képes elkapni a labdát," mondta. "Nagyon okos vagyok, és megyek, hogy neked játszassam."

panthers_facebook.jpg

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu

Kép: sun-sentinel.com