Underwood bizonyítani akar

Nehéz elhinni, különösen azután, hogy látsz egy képet róla, de a wide receiver Tiquan Underwood-nak nincs nagy feje. Később a játék iránti alázatáról fogunk beszélni, de most a haja az első dolog, amit mindenki észrevesz rajta. Meglepő, hogy nincs problémája a szélsőségesen magas hajjal, ami beleolvad a sisakjába.

"Ami azt illeti, azért nincs, mert a hajam puha," mondta Underwood. "Én tulajdonképpen körülbelül két-három centivel vagyok így magasabb."

Miután két szezont töltött a Jacksonville Jaguars-nál, akik a hetedik fordulóban draftolták a Rutgers egyeteméről 2009-ben, Underwood a New England Patriots csapatában játszotta le az utolsó hat mérkőzést a 2011-es alapszakaszban.

Underwood akkor bejutott a Super Bowl-ba. A Super Bowl XLVI média napján mosolyogva fényképezkedett és a Patriots logót borotválta a hajába. Egy nappal a meccs előtt Underwood-ot kirúgták.

Underwood a következő két évet a Tampa Bay Buccaneers csapatában töltötte és a karrierje jó irányba fordult. Underwood 52 elkapással 865 yardot és hat touchdownt szerzett. Az első három NFL szezonjában, Underwood 11 elkapással 141 yardot szerzett, TD-je nem volt.

"A legjobb tanár a tapasztalat, és szereztem egy csomó tapasztalatot, különösen az elmúlt két évben,amikor a Tampa-ban játszottam." mondta Underwood. "Az első évtől az utolsóig tanultam a srácoktól, olyanoktól, mint Tory Holt, Deion Branch, Wes Welker és Vincent Jackson. Itt van Jason Avant és Jerricho Cotchery valamint a wide receiver edző Ricky Proehl, akik tudnak segíteni nekem a tanulásban."

Miután korlátlan szabad ügynökként aláírt a holtszezonban, Underwood egy nagy lehetőséget kapott, hogy segítsen a Panthers offense-nek. És a gyors Underwood fokozza a Carolina wide receiver versenyét, mint egy életképes mély fenyegetés.

"Bármit kérnek tőlem, én megteszem. Függetlenül attól, hogy a speciális csapatban, vagy elkapóként játszom, én csak szeretném hozzásegíteni a csapatot a győzelemhez."

panthers_facebook.jpg

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu