Nyaksérülés miatt visszavonul a Giants két évvel ezelőtti elsőkörös választottja

A New York Giants tegnap bejelentette, hogy az orvosok tanácsára visszavonul a profi futballtól a running back David Wilson. A Giants sérültlistára tette Wilson-t és a visszavonulás szó ugyan nem hangzott el a csapat részéről de minden nyilatkozó egyértelműen utalt rá. A futó visszatérő nyaksérüléssel bajlódik és az orvosok világossá tették, hogy abba kell hagyni a 2012-es Draft 32. választottjának.

"Nem akarom, hogy bárki is sajnáljon engem. Megéltem az álmom. Rengeteg ember csak álmodik az álmairól. Én megéltem ezt az álmot. Most lehetőségem van rá, hogy másról álmodjak és ugyanúgy megéljem azt is." - nyilatkozta Wilson.

Wilson tegnap reggel találkozott az orvosi stábbal majd ezt követően visszatért a Giants épületébe ahol egyeztetett a csapat tulajdonosával John Mara-val, a general manager Jerry Reese-el és a vezetőedző Tom Coughlin-al. A bejelentésre az egyeztetést követően került sor.

"Hálás vagyok azért, hogy szó szerint le tudok sétálni a pályáról, azért mert egészséges vagyok és meg tudom tenni azokat a dolgokat amelyeket az egész életemben meg tudtam tenni a futball kivételével. Mindig megpróbálom mindenben megtalálni a pozitívumot." - folytatta Wilson.

Wilson rövid pályafutása alatt 21 mérkőzésen léphetett csak pályára. Újonc szezonjában fumble problémák miatt csak csereként számítottak rá majd a tavalyi szezonban a nyakproblémája miatt csak 5 mérkőzésen tudott pályára lépni. Profi pályafutását 504 futott yarddal, 5 futott touchdownnal, 42 elkapott yarddal és 1 elkapott touchdownnal fejezte be.

(nfl.com, Fotó: newsday.com, nydailynews.com)