Norwell és Foucault marad a keretben

A draftolatlan újonc guard, Andrew Norwell hitt abban, hogy minden tőle telhetőt megtett az előszezonban azért, hogy helye legyen a Panthers 53 fős keretében.

De amikor megkapta a hírt szombaton, Norwell nem tudta, mit gondoljon.

"Volt egy csomó "mi van, ha" - ha nem voltam elég jó, hogy lenyűgözzem az edzőket" mondta Norwell. "Úgy éreztem, volt egy nagyon jó táborom, és hogy nagyszerű munkát végeztem az előszezon mérkőzéseken, de nem tudtam, hol fogok kikötni."

Norwell a pozitív oldalon kötött ki, túlélte a versengést kilenc másik támadó linemen-nel együtt. Mind az öt várhatóan tartalék linemen - és a két kezdő tackle - draftolatlanul hagyta ott a főiskolát, de csak Norwell és kanadai tackle David Foucault draftolatlan újonc.

A játékosok általában nem akarják, hogy a telefon megszólaljon az utolsó keretszűkítés reggelén, de Foucault a csúcsra ért vele - különösen, amikor a telefon a második alkalommal szólalt meg.

"Azt mondták, hogy a gyakorló csapatba kerülök, és nagyon boldog voltam ettől a hírtől. Felhívtam a családom és a barátokat, és mindenki boldog volt," mondta Foucault. "Aztán két óra múlva hívtak megint, és azt mondták, felkerültem az 53 fős keretre. Nagyon boldog voltam. Újra fel kellett hívnom a családom. Ez nagyon őrült dolog volt."

Míg Foucault folyamatosan telefonált és három órányi interjút adott a médiáknak Kanadában, Norwell testvérére hagyta a nehezét. A hét gyermek közül a legfiatalabb Norwell sms-ben közölte a jó hírt testvérével, Chris-el, az egykori Illinois-i defensive lineman-nel, aki három előszezon mérkőzésen játszott a Minnesota Vikings-ben 2008-ban.

Chris Norwell, akinél rákot diagnosztizáltak, azonban visszanyerte teljes egészség, megtanította Andrew Norwell-t egy-két dologra, ami segített neki, hogy megoldja ezt a kihívást.

"Fogcsikorgatva és szívósan játszottam. Megcsináltam," mondta Norwell. "Tudok könyörtelen lenni a pályán, jó munkát végeztem a játékok tanulásánál, tanultam a hibáimból, és nem ismétlem meg őket."

Annak ellenére, hogy ez az ünneplés ideje, Norwell és Foucault nem ülhetnek a babérjaikon. Gyorsan megemlítették a hétfőt, amikor a vezetőedző Ron Rivera a Panthers csapatához hozta a nemrég kirúgott elkapókat, Stephen Hill-t és Kadron Boone-t az edzéshez.

"Soha nem tudhatod," mondta Rivera, hozzátéve, hogy a Panthers már nem tervezi elkapók igazolását. "Ez a természete ennek a játéknak. Mindig a legjobbat próbálod, így van olyan, hogy egy szép, hosszú pillantást vetsz az emberekre, és azt mondod," Hé, azt hiszem, ez a fickó segíthet," vagy "Hé, szeretem ezeket a srácokat nálunk." Adjunk nekik egy kis időt, és hátha tudnak segíteni."

Rivera elégedett a kialakult támadófallal. A Pro Bowl-er center Ryan Kalil biztos kezdő, kétoldalt a tackle Byron Bell és a guard Amini Silatolu a bal oldalon, a tackle Nate Chandler és az újonc guard Trai Turner a jobb oldalon.

A második egységben ott vannak a veteránok: Garry Williams - aki tud játszani tackle-t és guard-ot -, Fernando Velasco, aki tud játszani guard-ot és center-t, valamint a másodéves center Brian Folkerts.

Velasco, az egykori Pittsburgh Steelers játékos, aki edzőtábor előtti napon írt alá, Achilles szakadást szenvedett az elmúlt szezonban, és kijelentette, hogy "áldás újra itt lenni." Csinált néhány ismétlést hétfőn az első csapatos guard-al, Turner-rel, aki az ágyék sérüléséből tér vissza.

panthers_facebook.jpg

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu