A Buccaneers felbontotta a szerződést Jeff Tedforddal

A Buccaneers végül hivatalosan is meglépte a dolgot, amit már egy ideje sejteni lehetett. Felbontotta a szerződést Jeff Tedforddal, miután a támadó koordinátor már az ötödik játékhét óta semmilyen szinten nem tud részt venni a csapat életében. És előtte is csak limitáltan tudott, mivel az előszezon során, egy súlyos szívműtétet hajtottak rajta végre.

“Az elsődleges szempont ezek között a nehéz körülmények között Jeff egészsége és jóléte volt. Miután beszéltünk Jeff-fel az elmúlt napokban, nyilvánvalóvá vált, hogy a kölcsönös döntés a legjobb megoldás, engedjük el őt a szerződéséből, ez volt a legjobb út. Kívánunk Jeff-nek további sikereket, pályafutása következő állomásán.” – nyilatkozta Lovie Smith a támadó kooridnátor szerződésének felbontása kapcsán.

Majd pedig Jeff Tedford is kiadott egy hivatalos nyilatkozatot:

“A feleségem és én, szeretnénk köszönetet mondani az egész Buccaneers szervezetnek, a Glazer családnak, a vezetőedző Lovie Smith-nek, a general manager Jason Licht-nek, a hitért és bizalomért, amit belém fektettek. Mindig hálás leszek nekik a lehetőségért, hogy részt vehettem az előszezon programjában. A drafton, a szabadügynök piacon, az edzőtáborban, a felkészülési mérkőzéseken, illetve az alapszakasz elején. Olyan barátságokat építettem ki az irodai dolgozókkal, edzőkkel, és játékosokkal, amik egy életre szólnak.

Amikor egészségügyi problémáim léptek fel, egyszerűen megpróbáltam figyelmen kívül hagyni őket, és kétszer is elkövettem azt a hibát, hogy túl korán próbáltam visszatérni. Ezen a ponton a szervezet javaslatot tett, és én belementem, hogy határozatlan idejű szabadságot veszek ki, mely lehetővé tenné számomra a megfelelő időt a pihenésre, és hogy rehabilitáljam magam. Boldog vagyok, mert azt mondják egészséges vagyok, és ez most jó érzés.

A Buccaneers nagyon megértő volt velem, időt hagyott nekem és a családomnak, miközben nyitva hagyta az ajtót az esetleges visszatérésem felé. Úgy érzem ezen a ponton ha visszatérnék, megzavarnám a bizalmat, és folyamatosságot, amelyet az offense épített fel a megbeszélések során, és a pálya szélén. Az irányítók edzőjének, Marcus Arroyo-nak, a többi támadó edzővel együtt, fel kellett lépnie, és vállalnia a terhelést. És nagyszerű munkát végeztek, nagyon nehéz körülmények között. Egyszerűen nem tudok jó lelkiismerettel tovább akadályt gördíteni sem Lovie, sem Marcus, sem az edzők, sem az egész szervezet elé – elvégre ők értem tették mindezt – egyszerűen nem megy. Látom, hogy olyan közel vannak, az áttöréshez, és én nem akarom akadályozni őket az elért eredményekben.

Ezért úgy döntöttem – a szervezet áldásával – hogy az lenne a legjobb, ha a Bucs tovább haladna előre, az én visszatérésem nélkül. Most már egészségesebb és erősebb vagyok, miután átestem ezen az átmeneti visszaesésen, majd keresek más lehetőségeket.

Szeretném kifejezni mély hálámat minden Bucs szurkolónak, akik támogattak engem, a legjobbakat kívánom nekik. Kívánom, hogy az egész Bucs szervezet, és a rajongóik is hatalmas sikereket érjenek el, és  mindig lesz egy nagyon különleges helye a szívemben, a Tampa Bay Buccaneers-nek.”

Tedford tehát ezekkel a szavakkal távozott, ez pedig azt jelenti, hogy a Buccaneers-nek új támadó koordinátor után kell néznie a holtszezonban. De ami valószínűbb, hogy új támadó edzői stáb után is, melyből kifolyólag megint szépen cserélődnek majd a támadó játékosok is a keretben. A Bucs tavaly is megpróbálta újraépíteni a támadóegységet. A “szétbombázott” támadófal szépen felsült. A két irányító Josh McCown, és Mike Glennon pedig valljuk meg őszintén mindketten bebizonyították, hogy nem kezdő szintű játékosok.

Tedford hiányában pedig a Bucs kénytelen volt Marcus Arroyo felé fordulni, mint egyfajta de facto támadó koordinátor. Ő eredetileg ugye QB edzőnek érkezett ide. Nulla NFL tapasztalattal. És mindösszesen egy évnyi rutinnal támadó koordinátorként, még a Southern Miss egyetemről. Egyáltalán nem meglepő, hogy elmaradtak a pozitív eredmények. Reméljük a folytatás ennél biztatóbbra fog sikeredni, majd egy új stábbal.

bucsbejegyzesbanner_1.jpg

Forrás:

Bucs Blog

buccaneershun.wordpress.com