Boston: "Úgy érzem, tartozom valahová."

Tre Boston megalázó újonc tapasztalata korán érkezett. A harmadik meccsén - a 8. héten, a Seattle Seahawks ellen. A negyedik körös választás a North Carolina-ról megkapta az első jelentős szerepet a free safety Thomas Decoud helyén, amikor a kezdő nem tudott játszani egy combhajlító sérülés miatt.

Panthers 9-6-ra vezetett a negyedik negyed végén. De 47 másodperccel a vége előtt az irányító Russell Wilson megtalálta a tight end Luke Willson-t egy mérkőzést eldöntő 23 yardos touchdown passzal.

A passz átszállt Boston kinyújtott keze felett. A safety Roman Harperérkezett és egy nagy csapással szerelte Willson-t, de mindhiába. A tight end kitartott.

"Én nem változtatnák semmit." mondta Boston visszatekintve. "Nagy dobás, nagy elkapás. Ez az, amire tanítanak. Szó szerint ujjhegyen múlt."

De a meccs után Boston felelősnek érezte magát a vereség miatt.

"Ez volt az első alkalom, hogy pontot kaptam az NFL-ben." mondta Boston. "Igazán magamra akartam venni, mert ez fájt nekem. Valahogy úgy éreztem, hogy cserbenhagytam a csapatot. De ez egy csapatjáték, és a csapatom emlékeztetett erre."

A vezetőedző Ron Rivera is buzdította. És néhány nap múlva Boston továbblépett.

Senki nem akarja, hogy megverjék a meccsen. De az újoncoknak, különösen a defensive back-eknek ez része a tanulási folyamatnak. A lényeg az, hogy egyre jobb legyél ezek miatt.

"Jobb lett." mondta Rivera.

"Egy fantasztikus munkával válaszolt. Tudom, hogy nehéz volt neki. Mindig nehéz, ha megvernek. Képesnek kell lenni megütni a reset gombot, és visszajönni." tette hozzá a védelmi koordinátor Sean McDermott.

Boston útja gyakori az újoncok esetében. Ők először igyekeznek nem hibázni ahelyett, hogy megcsinálnák a játékot.

"Amikor először kerültem ebbe a védelembe, ez volt az első dolog, amire gondoltam - csak ne szórakozzam el." magyarázta Boston.

Egy bizonyos ponton a hozzáállásnak meg kell változnia a siker érdekében. És az egyetlen módja, ahogy megtörténhet, az a tapasztalat.

"Már sokat fejlődtem. Ez időt vesz igénybe." mondta Boston, aki majdnem lemarad az edzőtáborról és az előszezonról egy ágyék sérülés miatt. "Az ismétlések nagyon értékesek voltak számomra."

A 8. heti vereség után Boston 27 defensive snap alkalmával volt a pályán három meccsen. A 14. héten lett kezdő és az alapszakaszban 360 defensive snap során volt a pályán 11 meccsen.

"Láthatod, hogy jobban érzem magam a rendszerben." mondta Boston. "Nem úgy nézek ki, mint egy levágott fejű csirke. Amikor először kaptam lehetőséget, közel sem volt olyan magabiztos, mint most vagyok. Közel sem. Nem lehet ugy játszani, hogy nem tudod, mi folyik itt. Azon a ponton vagyok, ahol most már tudom, hogy mit csinálok, és meg akarom csinálni a játékot."

Az alapszakasz utolsó mérkőzésén az Atlanta Falcons ellen Boston megszerezte karrierjének első interception-jét, és 84 yardos visszahordott TD-t ért el.

Egy héttel később az NFC Wild Card meccsen az Arizona Cardinals ellen Boston interception-t szerzett a linebacker Luke Kuechly levédekezett passzából, ami bebiztosította a győzelmet.

"Rengeteg önbizalmat ad." mondta Boston az interception-ökről. "És a csapattársaim is bíznak bennem, tudván, hogy meg tudom csinálni a játékot a nagy meccseken. Ez tényleg segített, mert ezelőtt úgy éreztem magam, mint egy jó játékos a csapatban, és csak a munkámat végzem. Most még többet segítem a csapatot."

Amikor Boston pályára lép szombaton az NFC Divisional Playoff meccsen, az egy másik játékos lesz, mint aki a Seahawks ellen játszott a szezon közepén.

"Úgy érzem, tartozom valahová." mondta Boston. "Úgy érzem magam, mint egy játékmester ebben a védelemben."

panthers_facebook.jpg

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu