Ealy magasztos céljai a második évre

A szezon utolsó hónapjában az újonc defensive end Kony Ealy úgy kezdett el játszani, mint egy kezdőjátékos.

Ealy úgy látja, hogy ez pusztán a kiindulási pont közte és a Panthers között.

"Ezek után egyszerre csak egy meccsre figyelek, de a következő dolog a Pro Bowl és megpróbálok Super Bowl-t nyerni." mondta Ealy.

Egyelőre Ealy csak a csapattárs Luke Kuechly és Greg Olsen játékát tudja nézni a Pro Bowl-on vasárnap és néző lesz a Super Bowl-on is, amikor a New England Patriots a Seattle Seahawks ellen játszik - az ellen a csapat ellen, amely kiütötte a Panthers-t a rájátszásból.

Tavaly ilyenkor Ealy-nek még nem volt NFL csapata, viszont volt több száz draft kilátása.

A Carolina kiválasztotta Ealy-t - sokan első körösnek tartották - a második kör 28. helyén a Missouri egyeteméről. Miután inaktív volt a szezonnyitón, az összes többi meccsen játszott, és egyre inkább kiemelkedő szerepet kapott a szezon előrehaladtával.

Ealy nem szerezte meg első sack-jét a Seahawks elleni mecsig, de a Panthers utolsó három alapszakasz meccsén szerzett egyet-egyet. Teljesítményével, amely magában foglalja a kilenc irányító nyomást, Ealy egyike volt a négy defensive linemen-nek, akik az All-Rookie csapatba kerültek a Pro Football Writers of America szavazásán.

"Nem fogom azt mondani, hogy rossz voltam a szezon első felében, de a második fele volt az, amikor határozottan éreztem a szerepem, megértettem és hatással voltam a csapat fejlődésére." mondta Ealy. "Az összes veterán csapattársam, főleg a D-line testvéreim és az edzők, TD (Thomas Davis) és Luke velem voltak kezdettől fogva. Sokat köszönhetek nekik. Nagyszerű időszak volt. Sokat tanultam, sokat javultam. Van egy csomó minden, amire építeni lehet a következő szezonban."

Ebben a holtszezonban Ealy a játékának csiszolására fog összpontosítani a második NFL szezonjára történő felkészülés során.

"A pass rush-al mindig javítani tudod a technikádat. Soha nem lehetsz túl öreg vagy tudhatsz túl sokat, amikor a technikáról van szó." mondta Ealy. "Folyamatosan dolgozom a játékom kis dolgain, hogy segítsem megszületni a nagy dolgokat."

"Szeretem a futballt. Szeretem, amit csinálok," mondta. "Ez az egész szezon egy hullámvasút volt. Tetszett, hogy részese voltam valami nagyobbnak, mint én magam."

panthers_facebook.jpg

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu