A Panthers leigazolta a safety Kurt Coleman-t

A Panthers leigazolta a korlátlan szabad ügynök safety-t, Kurt Coleman-t, a Kansas City Chiefs korábbi játékosát egy két éves szerződéssel. Coleman 32 alkalommal kezdett az öt szezon alatt, miközben a speciális csapatban is rendszeres lehetőséget kapott.

"Ha megnézed ezt a védelmet, ez szívós. Ez az én játékstílusom. Teljesen illik rám." mondta Coleman. "És az egyik dolog, amire nagyon figyeltem, hogy melyik csapat törekszik valóban arra, hogy bajnok legyen? Azt hiszem, a Carolina folyamatosan építkezik. Én vagyok egy újabb darab, és képes vagyok segíteni ezeknek a srácoknak a következő szintre jutni."

Coleman úgy véli, hogy képes lesz kezdőként szerepelni a Panthers védelmében.

"Bármit akarnak velem játszatni, hajlandó vagyok megcsinálni." mondta Coleman. "Tudok úgy játszani, mint egy kezdő, és nagyon hatékony tudok lenni."

Coleman 15 meccsen játszott, háromszor kezdőként a Chiefs csapatában 2014-ben, és a csapat legjobbja volt három interception-nel. szerzett 30 tackle-t, egy kierőszakolt fumble-t, volt egy fumble recovery-je és holtversenyben harmadik volt a csapatban hét special team tackle-el.

Coleman az első négy évét a Philadelphia Eagles-ben játszotta, 59 meccsen játszott, 29 alkalommal kezdőként. 239 tackle, hét interception és kilenc levédekezett passz, valamint 34 special team tackle volt a teljesítménye.

"Kurt egy sokoldalú safety, aki tud játszani mindkét helyen." mondta a vezetőedző Ron Rivera. "Sportos, intelligens és megérti a rendszert, dolgozott együtt Sean (McDermott)-al ezelőtt. Egy nagyon következetes játékos, és a speciális csapatban is képes játszani. Ez olyasmi, amiről beszéltünk, és néhány változtatásnál ebben a holtszezonban kerestük azokat a srácokat, akik segíthetnek a speciális csapatnak."

"Bármit megteszek a győzelemért - Én ilyen srác vagyok. Megteszem, amit meg kell. Megyek, hogy megcsináljam a játékot a special team-ben." tette hozzá Coleman.

A Panthers defensive koordinátora, Sean McDermott edzette Coleman-t, mint a Philadelphia defensive koordinátora, amikor a safety kétszer is kezdő volt újoncként 2010-ben. Az Eagles a hetedik körben választotta Coleman-t az Ohio State egyeteméről.

"Ismerve Sean-t és a védelmét, sokkal könnyebb az átállás." mondta Coleman. "Ez egy nagy döntés volt, és úgy éreztem, nagyon kényelmesen fogom érezni magam ebben a védelemben."

panthers_facebook.jpg

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu