Tillman: "Van egy csomó még a tankban."

A "Mogyoró" becenevet Charles Tillman a születésekor kapta.

Nem sokkal azután, hogy Tillman túl volt az első lélegzeten, a nagynénje azt mondta, olyan "kicsi, mint a Mogyoró." A név rajta ragadt.

"Senki nem hív Charles-nak." mondta Tillman. "A Charles egy idegen név a családomnak."

Amikor Tillman-t draftolta a Chicago Bears 2003-ban, az újoncokat arra kérték, hogy írjanak le egy becenevet, amit akartak maguknak. Tillman beadta a Mogyorót, természetesen, és a Chicago elfogadta a becenevet.

"Azt hiszem, volt egy tackle-m vagy valami ilyesmi, és hallottam a bemondó azt mondta," Peanut (Mogyoró) Tillman-é a tackle!"" mesélte Tillman. "Azt hiszem, ez a hivatalos most már."

A 12, Bears-ben eltöltött szezon után Tillman hivatalosan is Panther, mivel aláírt egy egyéves szerződést csütörtökön.

"Ez más lesz." mondta Tillman. "Mivel egy helyen vagy sokáig, megszokod. Azt is mondhatnám, önelégült leszel. Néha a változás jó; változásra van szükség. Azt hiszem, a Carolina egy olyan hely, ahol továbbra is fejlődhetek."

És a veterán 36 interceptiont és 42 kikényszerített fumble-el a háta mögött segíthet a Panthers secondary-nek is tovább fejlődni. A többi hat cornerback a keretben együttvéve 10 éves NFL tapasztalattal bír.

"Arra számítok, hogy kezdő leszek? Nem." mondta Tillman. "Arra számítok, hogy ki kell harcolnom és meg kell dolgoznom azért, amit kapok."

A 34 esztendős játékos két egymást követő, sérülés miatt  megrövidített szezonon van túl. Leszakadt a tricepsze 2013-ban, nyolc meccs után. Ismét lesérült 2014-ben, a második meccsen. "Csak egy szerencsés sérülés. Ez mind része a játéknak." mondta.

De Tillman azt mondta, jól érzi magát, és sokat kell mutatnia.

"Azt hiszem, még mindig képes vagyok a játékra." mondta Tillman. "Még mindig fel tudok készülni és meg tudom csinálni a játékot. Bízom magamban. Bízom abban, hogy meg tudom csinálni a dolgom."

Újra együtt Ron Rivera-val:

"A kapcsolatom vele nagyon jó. Tartottuk a kapcsolatot az évek során. Volt egy beszélgetésem vele a Super Bowl-on. Szeretem a vezetői tulajdonságait és amit nyújt, mint edző. Azt hiszem, ő az a srác, akivel megnyerhetjük a bajnokságot a Carolina-nak."

Újra együtt Steve Wilks-el:

"Steve és én jó kapcsolatban vagyunk, amikor a lányomnak volt a szívátültetése, emlékszem, Steve családja hatalmas támogatást adott ahhoz, amin átmentünk. Ő volt az, akire támaszkodhattam. Együtt sírtunk. Nekem ez idő alatt több volt, mint egy edző. Nagyon hálás vagyok ezért. Örülök, hogy újra együtt lehetek vele."

Az egykori csapattárs Greg Olsen:

"Amikor Greg családja keresztül ment ugyanazon (a fia szívműtétjén), emlékszem felhívtam Greg-et. Csak látni akartam őt, látni, hogy ő és a felesége hogy vannak. Ajánlottam néhány dolgot, amit én is megtettem a lányommal. Még mindig tartjuk a kapcsolatot. A feleségem és felesége soha nem szakította meg a kapcsolatot. Tény, hogy Greg felesége volt az első, aki írt a feleségemnek a kardiológusról és a gyermekorvosról (Charlotte-ban). A legfontosabb dolog volt abban, hogy én és a feleségem megtaláltuk a jó orvosokat. Iskolák, orvosok, kórházak - (Olsen-ék) segítettek."

A Carolina védelme:

"Mint defensive back, arra tanítottak, és úgy nőttem fel, hogy a secondary legyen annyira erős, mint a D-line. Rátérve (Eric Washington-ra) a D-line edzőre, én tényleg nagyon szeretem, amit tett a defensive line-al. A D-line és a secondary olyan, mint a házasság. Ezek együtt járnak. Ez a D-line gyorsan játszik. Ez az, amit már megszoktam Chicago-ban és izgatott vagyok, mert vagyok annyira jó, mint a defensive line. Megbízom a defensive line-ban, mert annyi pusztítást és káoszt okoztak már. Ez teszi a munkámat 10-szer könnyebbé."

A koráról:

"Van egy csomó még a tankban. Jól érzem magam. Ha jól érzed magad, és jól játszol, akkor nem számít, hány éves vagy."

panthers_facebook.jpg

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu

Fotó: latesthuddle.com