Thompson: "Sosem voltam ennyire izgatott."

Amikor megkapta a hívást a vezetőedző Ron Rivera-tól, miszerint a Panthers kiválasztotta őt az első fordulóban, a linebacker Shaq Thompson annyira izgatott lett, hogy azt gondolta, kórházi ellétésra lesz szüksége.

"A szívem hevesen vert. Nem tudtam, mit tegyek. Még soha nem voltam ennyire izgatott életemben." mondta Thompson a bevezető sajtótájékoztatón pénteken.

Thompson elismeri, hogy ez egy ritka pillanat, úgy érezte, a szívverése elvesztette az irányítást. Ő általában nyugodt, hűvös és összeszedett.

"Ez vagyok én - Egy nyugodt ember. Nem igazán vagyok izgatott a dolgok miatt, hacsak nem egy nagy győzelem után. Én nagyon nyugodt és ellazult vagyok." mondta Thompson.

Az egész sajtótájékoztató alatt Thompson-ból áradt a nyugodt viselkedése. A pulzusszáma beállt.

Azzal kezdte, hogy köszönetet mondott a Panthers-nek, hogy adtak neki egy esélyt. Amikor megkérdezték, hogy mit szeret a csapatban, azt válaszolta: "Mindenki család-orientált."

Az ő NFL családja nagy várakozással tekint rá. A hároméves Washington-i kezdő pályafutása során 233 tackle-t, 15 yardveszteséges tackle-t, hat interception-t, 16 passz levédekezést és két interception utáni TD-t ért el.

A sokoldalú sportoló defensive back-et és running back-et is játszott főiskolai pályafutása során. 456 yardot és két TD-t futott 2014-ben, átlagosan 7,5 yardot ért el futásonként.

De az egykori All-American játékosban nincs vágy, hogy hand off-ot kapjon az irányító Cam Newton-tól Carolina-ban.

"Nincs. Egyáltalán nincs, tényleg. Engem a védelembe draftoltak." mondta Thompson. "Ez az, amit látnak bennem, és ez az, amit látok magamban. Dolgozni és fejlődni fogok, mint védekező játékos."

Az első lépés ebben a folyamatban? Dolgozni a blokkoláson.

"Mindenkinek szükséges valamin javítani, és ez valószínűleg a legnagyobb része a játékomnak, amit fejleszteni kell." mondta Thompson.

panthers_facebook.jpg

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu

Fotó: espn.com