Még bőven maradt Michael Vick-ben

Legalábbis ezt állítja a szabadügynök irányító. Június vége felé járunk és még mindig csapat nélkül áll a korábbi 1/1-es Michael Vick aki egy múlt heti nyilatkozatában elmondta, hogy bőven maradt még benne. Érthető, hogy ilyeneket hajtogat hiszen mi mást is mondhatna ha komolyan folytatni akarja a pályafutását.

"Tudom, hogy még rengeteg futball maradt bennem. Tudom, hogy még mindig van a tankban és várom a lehetőséget, hogy egy napon újra játszhassak." - nyilatkozta Vick.

Vick pénteken tölti be a 35. életévét és saját bevallása szerint ha a mai napon kellene meggyőznie egy general managert akkor azzal beszélné rá a szerződtetésére, hogy Ő valóban ismeri a győzelem receptjét.

"Bizonyítottan győztes vagyok. Azt hiszem az egész karrierem során bebizonyítottam, hogy képes vagyok mérkőzéseket nyerni, következetesen teljesítettem és csapat vezetője voltam. Ezeket a tulajdonságokat keresed az irányítódban, egy magabiztos ember aki győzelemre vezeti a csapatát, magabiztosságot ad az egész csapatnak majd kimegy a pályára és keményen játszik. Következetesen teljesítettem a karrierem során és ezt akarom folytatni." - folytatta Vick.

A nagy szavak ellenére azonban megjósolhatatlan az irányító jövője. Több csapat sem túl sem erős irányítóposzton és az sokat elárul, hogy idén még egyetlen hívást sem kapott az irányító. Nemhogy kezdő, de eddig még tartalékként sem merült fel a neve.

A tavalyi szezonját Geno Smith-el versenyezve töltötte és összességében kimondható, hogy simán elbukta a versenyfutást. 604 passzolt yardot, 3 touchdownt, 2 interceptiont és 153 futott yardot szerzett. 52.9%-os pontossággal passzolt és 68.3-as QB ratingel zárt. Ez finoman szólva sem a legjobb ajánlólevél. Az edzőtáborban persze még megsérülhetnek irányítók de nem valószínű, hogy ilyen esetben sok GM keresné majd elő Vick telefonszámát.

(nfl.com, Fotó: nydailynews.com, newyork.cbslocal.com)