Johnson a gyors kezdésre összpontosít

Charles Johnson azt mondta, hogy keményebben dolgozott 2014-ben, mint a korábbi években. Frusztráló volt, amely táplálta a veterán defensive end-et.

"Lassú volt a kezdés számomra, és csak dolgoztam." mondta Johnson. "Keményebben dolgozottam, mint bármelyik másik szezonban."

Johnson mindössze négy tackle-t szerzett az első négy meccsen a 2014-es szezonban. A védelem vezére csalódott volt saját hatékonysága miatt és önmaga volt a legkeményebb kritikusa.

"Ez egy mentális dolog." mondta Johnson. "Ez nem olyan volt, mintha nem lett volna elegendő nyomás. Csak nem csináltam meg a játékot. Egyszerűen csak nem végeztem el a munkám."

Johnson tudja, a Carolina védelmének szüksége van arra, hogy egy egyenletes teljesítményt nyújtó játékmester legyen. És ő több volt, mint az a Johnson, amit elvártak a hátralévő 12 meccsen.

Johnson a csapat legjobbja volt 8,5 sack-el és 44 QB siettetéssel. Két sack-et szerzett az NFC Wild Card győzelem során az Arizona Cardinals ellen.

Most, hogy Johnson a kilencedik évét kezdi, biztos akar lenni abban, hogy nem lesz még egy lassú kezdés 2015-ben.

"Ez nem fog megint megtörténni." mondta.

Johnson a Panthers egyetlen bizonyított passz rusher-e, aki megadja az alaphangot a fiatalokból álló defensive end csoportnak.

A védelem hajlamos arra menni, amerre ő megy. Ez nagy felelősség Johnson vállán, de kényelmes viseli.

"Szeretem a nyomás. Nem számít." mondta Johnson. "Megcsinálom a dolgom és nem fogok függeni senki mástól."

panthers_facebook.jpg

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu

Fotó: rantsports.ocm