Rivera otthon érzi magát

A vezetőedző Ron Rivera szeretett volna valamilyen módon részt venni egy jelentős otthoni eseményen a múlt héten, de el volt foglalva egy epikus méreteket öltő hazatérés előkészületeivel.

Rivera nem tudott elmenni a Chicago Bears csapatának 30 éves találkozójára, amely részt vett a 20. Super Bowl-on, mert arra készült, hogy a Carolina Panthers-t az 50. Super Bowl-on vezesse - egy meccsen, ami mindössze néhány mérföldre lesz megrendezve onnan, ahol ő felnőtt.

"Nagyon szerencsés vagyok, hogy a szülővárosom környékén vagyunk." mondta Rivera. "Kaptam egy lehetőséget, hogy meglátogassam a családomat. A szüleim feljöttek tegnap, és teljesen le voltak nyűgözve ettől az egész eseménytől. Tudván, hogy nagyon közel vagyok az otthonomhoz, és ahhoz, ahol az egyetemen játszottam és ahol találkoztam a feleségemmel, és hogy kaptam egy lehetőséget, hogy visszajöhetek ide most és harcolhatok a Super Bowl-on, ez valóban egy szép élmény. Ez igazán sokat jelent nekem."

Rivera Fort Ord-ban született, Kaliforniában és a Seaside High School-on játszott, ami kevesebb, mint 80 mérföldre van az 50. Super Bowl helyszínétől. A főiskolája a University of California volt.

A Bears eseménye alatt sikerült az egykori csapattársakkal egy kis időre összefutnia és beköszönni.

A Super Bowl helyszínén Rivera a másik családjával volt. Míg tartotta a kapcsolatot sok Bears játékossal a mai napig, addig hasonló kapcsolatot teremtett öt szezon alatt a Panthers csapatánál is - szakmai és személyes jellegű kapcsolatokat, amik segítettek Rivera csapatának ebben a sorsdöntő pillanatban.

"Az edzői stáb, a legtöbb srác már velünk van a kezdetektől fogva." mondta Rivera. "Folytonosság van, ami azt hiszem, segít a játékosoknak. Képesek voltunk megtartani és folyamatosan ugyanazt a stílusú támadó és védekező játékot játszani. A speciális csapat az egyik terület, ami igazán jobban működött és azt hiszem, jó munkát végeztünk. Azt hiszem, tudni egy személyt egy kicsit szorosabb kapcsolatban magad mellett fontos dolog. Nem igazán lehet kifejleszteni egyfajta bizalmi viszonyt, amíg nem vagytok egymás mellett egy kicsit."

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu

Fotó: dailyherald.com