Newton válaszolt a kritikákra

Cam Newton-t rengeteg kritika érte azért, ahogy a Super Bowl-on elszenvedett vereséget kezelte. Ezekre válaszolt kedden, amikor a szezon utolsó napját töltötték az öltözőben

"Nyilvánvaló, hogy volt egy csomó időm gondolkodni rajta." mondta Newton. "Ha befektetsz egy csomó időt és áldozatot valamibe és a dolgok nem mennek a tervek szerint, az érzelmek átveszik az irányítást. Ez az, ami történt. Az igazság az, hogy én nem akarok lenni ilyen vagy olyan. Ezt mondom az első napom óta - vagyok, aki vagyok. Tudom, mire vagyok képes, és tudom, hogy merre tartok. Nem kell, hogy megfeleljek másnak. Nem vagyok olyan srác, ezt örömmel mondhatom. Ez a liga nagyszerű, velem vagy nélkülem. Értem. Saját magam vagyok. Büszke vagyok erre, és nagyjából így érzem. Volt egy csomó időm, hogy mindent visszajátsszak, és mint mondtam, ember vagyok. Soha nem mondtam egyszer sem, hogy tökéletes vagyok. Soha nem hirdettem, hogy tökéletes vagyok. Az igazság az, hogy ki vagy te, hogy megmond, a te utad a helyes? Ez az, amit nem értek."

A sajtótájékoztatón történtekről: "Ki szeret veszíteni? Mutass nekem egy pozitív vesztest, és én megmutatom neked, hogy ő az igazi vesztes. (Egy angol mondást használt, amit nehezen lehet lefordítani, kb annyit tesz, hogy aki jól kezeli a vereséget, „felkészült“ a vereségre, az az igazi vesztes, az nem is érdemel győzelmet.) Ez nem egy népszerűségi verseny. Azért vagyok itt, hogy megnyerjem a meccset a csapatnak, Mr. Richardson-nak, a csapattársaimnak és a szurkolóinknak. Ők tudják, mi az igazság. Mindent a pályán hagyok. Előkészítem a helyes utat. Van egy etalon, amihez tartom magam, és nem fogok sem meghajolni, sem megtörni."

Miért nem ment a fumble után: "Nem mentem a fumble után, mert a lábam megsérülhetett volna. Elejtettem a labdát, ez igaz. De nem a fumble miatt vesztettük el a meccset, ezt ki merem jelenteni."

A 2015-ös sikerekről és az elvárásokról: "Volt egy hihetetlen szezonunk, és olyat tettünk, amit sokan nem vártak tőlünk. Két vereségünk van. Néhány csapat már az első két hétben összeszedte a két vereséget.

"Visszatérünk és ezt komolyan gondolom. Visszatérünk. Ezt nagy hangsúllyal ki merem jelenteni. Tudom, hogy ki vagyok, és nem aggódom azon, hogy megfeleljenek bárki elvárásainak, mert a tiéd, vagy bárki más elvárásai soha nem haladhatja meg az enyémet."

A vezetőedző Ron Rivera és a general manager Dave Gettleman is elmondták a véleményüket Newton meccs utáni reakciójáról.

"A vereség nem könnyű dolog. Tényleg nem szeret veszíteni. Az idő majd meggyógyítja. Képes lesz kezelni azt, amit ma tett. Ő ilyen. Utál veszíteni, és ez az, amit szeretsz benne. Sokkal inkább szeretnék egy olyan srácot, aki utál veszíteni, mint egy srácot, aki elfogadja azt. Azt a fickót, aki elfogadja, egyszerűen rakd ki az öltözőből, mert nincs rá szükséged. Ő nyerni akar és a csapattársai is tudják ezt. Bármit meg fog tenni a győzelemért, amit tud. Ennyi az egész. Büszke vagyok arra, hogy milyen versenyző és játékos. Szeretném, hogy jobban vagy másképpen kezelje? Igen. De ő ilyen, és tudom, mit jelent nekünk. Nem hiszem, hogy ez fair. Az emberek pillanatképek alapján következtetnek. Ne pillanatképeket nézz - nézd az egész albumot. Időbe telik, míg elolvasod az egész könyvet. Van erre egy jó mondás: "Ne ítélj meg egy könyvet a borítójáról." Ő egy fiatalember és azt hiszem, hogy néhány ember a borítót nézi és a rossz irányból nézi." mondta Rivera, majd hozzátette, nincs problémája azzal, ahogy Newton a második fumble-re reagált.

"Mindenki nyerni akar. Olyan játékost akarok, aki gyűlöl veszíteni, simán és egyszerűen." mondta Gettleman.

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu

Fotó: abc11.com