A Panthers a CB Bradberry-t választotta a második körben

Az egyik pillanatban a Samford cornerback-je, James Bradberry próbálta megjavítani a WC-t az édesanyja fürdőszobájában. A következő pillanatban a telefonja egy életét megváltoztató hívást jelzett.

"Láttam a Carolina-i körzetszámot." mondta Bradberry. "Ekkor kezdett el a szívem nagyon gyorsan dobogni."

Akkor hallotta meg jó hír, amikor felvette a telefont. A Panthers őt választotta a második körben (a 62. helyen).

"Hallottam valahol, hogy a második fordulótól az ötödikig." mondta Bradberry a draft esélyeiről. "Fel voltam készülve mindenre."

Egy éjszaka alatt az amatőr vízvezeték szerelőből Bradberry profi amerikai focista lett.

"(A WC) nem lett megjavítva." ismerte el Bradberry.

A 185 cm magas, 95 kilogrammos corner most fontos részét képezi a Carolina újjáépülő cornerback alakulatának.

A Panthers duplán választott a posztra péntek este, Bradberry-t a második fordulóban, és egy trade után a West Virginia cornerback-jét, Daryl Worley-t a harmadikban.

"Nagyon örülünk, finoman szólva." mondta a general manager Dave Gettleman. "Mindketten nagyok, mindketten magasak, kemények és nagyszerű a labdaérzékük. Második körös érték mind a kettő."

Bradberry Football Championship Subdivision karrierjét nyolc interception-el fejezte be. 2015-ben first-team All-Southern Conference választás volt.

"Nagyon magabiztos vagyok." mondta Bradberry, aki úgy véli, a sajtóval való kommunikáció az egyik erőssége. "Négy évig kezdő voltam a Stamford-on. Felvettem a kesztyűt az olyan csapatok ellen, mint az Auburn, a TCU és a Louisville. Azt hiszem, elég jól játszottam ezen csapatok ellen. Azt hiszem, a méretem és a magasságom a jelképem lehet a ligában."

panthers_facebook.jpg

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu