Fozzy Whittaker megoldotta a feladatot

Lehet hogy közhely, de a next-man-up filozófia valóban érvényes a Panthers öltözőjében. Igen, az öltözőben - nem csak az edzők irodáiban. Ez volt a téma többször is a running back Fozzy Whittaker esetében a Carolina 46-27-es, 49ers ellen aratott győzelme után.

"Határozottan izgatott voltam, hogy ott kint lehettem." mondta Whittaker. "Soha nem akarom látni a saját csapattársam lemenni  a pályáról és remélem, nagyon gyorsan felépül. De mi mindig a next-man-up mentalitással játszunk és amikor az én számomat hívják, csak próbálok segíteni és megszerezni a csapatnak a győzelmet."

Whittaker a meccs előtt a Panthers második számú futója volt a depth chart-on, de miután a kezdő Jonathan Stewart megsérült hat perccel az első negyed vége előtt, Whittaker lett az első számú back. A napot 100 futott yarddal zárta, 16 futással, emellett volt még 31 elkapott yardja is.

"Fozzy felvette a puskát és tovább tüzelt." mondta az irányító Cam Newton.

"Nagyon magabiztos vagyok, tudván, hogy Fozzy felvette a kesztyűt és remélem, hogy Stewart újra egészséges lesz ezen a héten."

Amikor az utolsó percek pörögtek le, Whittaker csak arra összpontosított, hogy megszerezze a győzelmet a csapatának. A Panthers megpróbálta lepörgetni az órát, Whittaker 9 yardot futott három próbálkozásból, amivel elérte a 100 yardot, de nem érte el a first down-t.

"Csak a first down-ra gondoltam, mert tudtam, hogy ha megvan a first down, vége a meccsnek." mondta Whittaker. "Csak emiatt aggódtam. Egy yard hiányzott, bárcsak visszacsinálhatnám azt a futást, de csak amiatt aggódtunk, hogy megnyerjük a meccset."

Annak ellenére, hogy Whittaker nem foglalkozott a személyes sikerrel, running back társa és jó barátja, Mike Tolbert szemmel tartotta a teljesítményét.

"Igazából nekem kellett volna bemennem az utolsó drive-ra." mondta Tolbert. "Én azt mondtam: "Nem, hadd menjen." Mindössze nyolc vagy kilenc yard kellett neki (a 100-hoz)."

Ez a csapatszellem hozta létre a next-man-up mentalitást, amiben Whittaker szilárdan hisz. Ez inspirálta nemcsak running back társait, de az egész támadó alakulatot.

"Ő egy nagy szikrát adott nekünk." mondta a tight end Greg Olsen. "Elveszteni egy olyan srácot, mint Stew, mindjárt a meccs elején, az nem jó. Fozz számát mondták és ő helyt állt. Szerencsések voltunk, hogy itt volt ma velünk."

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu