Luke Kuechly elkezdte az offseason edzésprogramot

Az offseason edzések első napját összehasonlítani az első iskolai nappal egy igazi NFL klisé. De ez egy tökéletes analógia egy olyan srác számára, mint Luke Kuechly.

Bár a hatodik szezonját kezdi, Kuechly ugyanolyan szeleburdi, mint korábban, miután találkozhatott a többiekkel az épületben. És mivel sokan még mindig aggódnak az állapota miatt, igen, teljes körű edzésmunkát végez.

"A hüvelykujjukat mutatták." - mondta Kuechly. "A srácokkal dolgoztam - Greg (Olsen), Shaq (Thompson) és Jared Norris. Jól szórakoztunk. Jól vagyok és izgatott vagyok, hogy odakint lehetek."

Miután elszenvedte karrierjének második dokumentált agyrázkódását a 11. héten a Saints elleni győzelem során, Kuechly három hétig nem tudta befejezni a protokollt. Miután sikerült, a Panthers úgy döntött, hogy a biztonságra játszanak, a védelem sztárja a szezon utolsó három meccsén nem lépett pályára.

A kéretlen pihenőidő és az offseason miatt, ami négy héttel hosszabb volt, mint tavaly, Kuechly még jobban várta, hogy visszatérhessen a pályára. Vajon hogyan töltötte az időt a kényszerpihenő során?

"Néhány jó kiránduláson vettem részt a barátaimmal, a családommal és sok időt töltöttem Charlotte-ban, edzettem." mondta Kuechly. "Emellett horgásztam is és élveztem a pihenődőt."

Annak ellenére, hogy már négy hónappal ezelőtt befejezte a protokollt, Kuechly tudta, hogy az agyrázkódással kapcsolatos kérdések a tavasszal fognak megjelenni. Jelenleg nincs semmi jele annak, hogy aggódnia kell az állapota miatt.

"Mindenki nyugtalan, aggódik, hogy biztosan minden rendben van, amit nagyra becsülök. Jól érzés, hogy az emberek valóban törődnek veled." mondta Kuechly. "De jól vagyok. A 13. vagy 14. héten befejeztem, így edzhettem és a dolgok jól alakultak. A dolgok továbbra is jól mennek és készen állok majd, amikor kell."

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu

Fotó: panthers.com