Jeremy Cash és Keyarris Garrett a 2017-es célokról beszélt

Néhány órával a 2016-os NFL Draft után egyes elemzők a linebacker Jeremy Cash-t a legjobb draftolatlan defensive játékosnak, az elkapó Keyarris Garrett-et a legjobb draftolatlan offensive játékosnak tartották.

Egy csapatba kerülés még a legelhivatottabb újoncok számára is nehéz feladat, de Cash és Garrett még mindig Panthers tagja.

"Az elmúlt évben tudtam, hogy nehéz lesz a safety ismereteimet linebacker tudásra cserélni." mondta Cash. "Tudtam, hogy ha csapatba akarok kerülni, a speciális csapatban fogok játszani és ezt sikerült is megoldanom."

Cash újoncként az egész szezont az 53 fős keret tagjaként játszotta végig, a meccsek felén pályára is lépet, elsősorban a speciális csapatokban szerepelt, ahol a harmadik legjobb volt hat tackle-t szerezve. Garrett, a nagy testű elkapó a teljes újonc szezonját a Carolina gyakorló csapatában töltötte.

A produktív holtszezon után a két játékos beszélt arról, hol is tartanak jelenleg a második edzőtáboruk előtt.

Cash: "A dolgok sokkal könnyebbek. Nyilvánvalóan még mindig nem vagyok tökéletes - fogok még hibázni -, de az átállás a safety posztról a linebacker posztra jól halad. Nem mondanám, hogy a végére értem. Vannak dolgok, amiket még mindig tanulok, minden nap, de amennyire pánikoltam, amikor ott kint voltam, sikerült felépíteni az önbizalmamat és most már képesek vagyok arra, hogy csak kimenjek és megcsináljam a játékot."

Garrett: "Az elmúlt évben sok minden volt. Bejöttem, rengeteg minden zúdult rám. Ebben az évben azonban, miután már egy teljes éve itt vagyok, jobban érzem magam a szakmai dolgokkal, a playbook-kal és a hasonló dolgokkal kapcsolatban. Az, hogy az első csapat védelme ellen gyakoroltam minden nap az edzéseken, ez jobbá és felkészültté tett. És a meccsnapokon is figyeltem, ami segített meglátni, hogy mennek a dolgok."

A HOZZÁÁLLÁSUK A HOLTSZEZONHOZ

Cash: "A súlygyarapodásra fókuszáltam. 93 kg voltam (újoncként) és most már 104 kg vagyok. Tavaly, a szezon vége felé 97 kg voltam."

Garrett: "Az útvonalaimon dolgoztam, az irányváltásokon, meg ilyesmik."

A 2017-ES CÉLKITŰZÉSEK

Cash: "Még mindig nyitott a verseny, de azt hiszem, a linebacker mag a kezdőket tekintve elég szilárd. De mindenképpen küzdeni fogok a helyért."

Garrett: "Az első cél az, hogy bekerüljek az 53-as keretbe. Bármi is legyen az, segíteni akarok a csapatnak nyerni. Ez valójában a célom."

JÓTANÁCS AZ IDEI ÉV DRAFTOLATLAN ÚJONCAINAK

Cash: "Ismerd meg a szereped. A csapatba kerülés leggyorsabb módja a speciális csapaton keresztül lehetséges. Próbálj meg az öregebb srácok közelében lenni és próbálj megtanulni annyi posztot, amennyit csak tudsz. Tudom, hogy rengeteg teher lesz a vállukon, de semmi pánik. Az edzők megértik, hogy sokat kell tanulni és nem mindenki lesz kezdő az első naptól kezdve. Tehát csak napról napra haladj, ne legyél frusztrált és Keep Pounding."

Garrett: "Adj bele mindent, amit tudsz. Ne vegyél biztosra semmit. Adj bele mindent, amit tudsz és imádkozz. Végül minden rendben lesz."

MIT GONDOLNAK MOST ARRÓL, HOGY 2016-BAN NEM DRAFTOLTÁK ŐKET

Cash: "Most már mindegy, ez van, mert végül is bekerültem a csapatba tavaly. Az edzők hittek bennem és én is hittem magamban."

Garrett: "Idén, amikor a draftot figyeltem, sok emlék tört fel. Igen, még mindig bosszant, de nem hagyom, hogy lehúzzon. Rengeteg fickó van, aki draftolatlanként nagyszerűen dolgozik."

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu

Fotó: twitter.com