A Panthers játékosok reakciója Efe Obada hihetetlen első meccse után

Egy napsütéses vasárnap délután volt a Cincinnati ellen, amikor Efe Obada inspiráló története egy újabb fejezethez érkezett. Obada lett az első olyan játékos az NFL International Pathway Program történetében, aki az alapszakaszban pályára léphetett és nem is akármilyen teljesítménnyel, egy sack-et és egy interception-t szerzett a Panthers 31-21-es Bengals elleni győzelme során. Obada kemény munkája kifizetődött és ez egy óriási pillanat volt, nem csak a nigériai születésű defensive end, hanem a csapat számára is. A győzelem után sokan megemlítették Obada NFL karrierjének szenzációs kezdését.

QB Cam Newton: "Lehetőség. A lehetőség ott kopogott az ajtón és mosolyogva kinyitotta. ... Nagyon értelmes, szuper okos, rendkívül keményen edz és egy olyan játékos, aki nem rendelkezik egyetemi háttérrel - csak egy fickó, aki megérkezett a ligába. ... A csillagos ég a határ számára."

DE Julius Peppers: "Mindenki, az egész csapat büszke rá. Nagyon jól felépítette magát. Sok energia, nagy sebesség. A legfontosabb dolog az, hogy minden nap keményen dolgozik. A legnehezebb utat járta végig. Nagyon örülök neki. Mindenki nagyon szereti és megérdemli."

GM Marty Hurney: "Hihetetlenül játszott. Megvan a pass-rush képessége. Ron Rivera régóta beszél róla. Egy fickó idejön és ilyen játékokat csinál ilyen kevés tapasztalattal - csak gondolj bele."

LB Shaq Thompson: "Efe ma pokoli munkát végzett. ... Efe megjelent, két sack, egy interception. Meg tudtad mondani az alapján, ahogy dolgozik. Ezt csinálja az edzéseken és ez megjelent a meccsen is. Tudtuk, hogy ki fog menni és jól fog teljesíteni. Megtette már az edzéseken is és csak idő kérdése volt, hogy az aktív keretben legyen. Nagyszerű munkát végzett. Nagyon örülünk neki."

DT Kyle Love: "Ezt hívom az Amerikai álom-nak. Mutasd meg magad. Pontosan ezt csinálta. Büszke vagyok rá. Nagyon boldoggá tett, hogy láthattam bekerülni a csapatba, majd bejött és hatással volt a játékra. ... Ez olyan szép, ember. Gyorsan felvette a ritmust és meg is látszott. A kemény munka határozottan kifizetődik."

S Mike Adams: "Nagyon örülök neki. Azt kiabálta: "Nem ismertek engem, nem ismernek." És én azt mondtam: "Igazad van, nem ismernek. Londonból vagy, Londonból vagy." Ezért mindenki viccelődött vele. Nagyon boldog vagyok miatta. Nagyon keményen dolgozott, a belét is kihajtotta. Végül lehetőséget kapott, amivel a lehető legjobban élt."

CB James Bradberry: "Büszke vagyok rá. Egy pokoli jó meccset játszott. Egy olyan srác, aki hosszú ideig nem játszott, mégis képes volt hatást gyakorolni a csapatra, büszke vagyok rá.”

OT Chris Clark: "Nagyon jó munkát végzett. Gratuláltam neki azért, amit csinál és biztos voltam benne, hogy a támadó oldalról is nagyon örültünk neki. Bejöttünk és ünnepeltünk. Nagyon keményen dolgozott az edzéseken, az hogy ez megtörtént, egyáltalán nem megdöbbentő. Nagyon keményen dolgozik. Egy nagyszerű D-end lesz ebben a ligában."

DE Mario Addison: "Az a srác keményen dolgozott. A karaktere önmagáért beszél. Valószínűleg jobban örülök, mint ő. Számára ott kint lenni az első meccsen és ezt végigcsinálni, ember, ez imádnivaló. És ez csak az első meccs. Sokkal több van benne. Egyszerűen büszke vagyok rá. Nagyszerű dolgokra számítok tőle. Amikor néztem őt a meccs után, csak mosolyog. Nem tudott más csinálni, csak mosolygott. Efe kapott egy krómozott fogat, így tudod, hogy mikor mosolyog, mert elvakít. Hagyja a krómot ragyogni."

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu